Gjest Gjest_Trude_* Skrevet 28. september 2005 #1 Skrevet 28. september 2005 Hei hei alle sammen Jeg ser at det er flere her inne som har vært gjennom prøverørsforsøk eller som er midt i prosessen, og lurer derfor på om noen av dere har vært på St. Olavs. Slik jeg forstår det er det ingen ventetid der, noe jeg synes lyder nesten for godt til å være sant! Jeg snakket i dag med en sykesøster der, og hun sa at ventetiden var ca. to måneder. Men, er det 2 måneders ventetid før hele prosessen er igang, eller er det 2 måneders ventetid før første konsultasjon, og så en ny ventetid før vi går igang med selve prøverørsbehandlingen? Noen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2005 #2 Skrevet 28. september 2005 De driver å flytter nå så det er litt ventetid pga det. Men det er spesielt ICSI som har ventetid pga labben. Det tar ikke mange ukene før dere kommer på samtale,men så skal du få mensen før dere så kan starte med nesespray på 20 dagen (tror jeg det var)
Gjest Gjest_Trude_* Skrevet 28. september 2005 #3 Skrevet 28. september 2005 Tusen takk for svar Jeg var redd jeg skulle glede meg over den korte ventetiden, og så bli skuffet over å måtte vente enda mer etterpå! Så, fra nå av bare gleder jeg meg
Cinzia Skrevet 30. september 2005 #4 Skrevet 30. september 2005 Hei. Vi har hatt to ICSI-forsøk på St. Olavs. Var ingen ventetid der da vi startet og alle utredninger var ferdige (inkl. kromosomprøvene som tok lang tid), men som noen andre her sier, så er de midt oppe i en flytteprosess, og da jeg ringte for å avtale tredje forsøk, sa de at de ville ha stengt for ICSI i en periode (noen uker tror jeg). Bare send meg en PM hvis du lurer på noe!
Gjest Gjest_Trude_* Skrevet 2. oktober 2005 #5 Skrevet 2. oktober 2005 Så snillt av deg, da Alle her er så hjelpsomme, at jeg får lyst å gi en klem Jeg forstor det slik da jeg snakket med de på St. Olavs at labratoriet skulle være stengt, men fordi vi "bare" skulle ha ivf-behandling, skulle det ikke by på noen forsinkelser Så, da venter vi fortsatt i spenning og gleder oss VELDIG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå