Gå til innhold

Arena å møte single og seriøse menn på, i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er dame, 30 år, har fast jobb, normalvektig og gjennomsnittlig pen. Normale interesser og et helt normalt liv, liker å leve et A4-liv og ønsker en å dele det med. På min arbeidsplass er det stor overvekt av kvinner, så får møtt særdeles få menn der. Jeg har vært på noen Tinder og Happn-dater, men det ender alltid med å ikke bli noe mer av ulike årsaker og jeg merker at det hadde vært så mye bedre å møte en fyr fysisk fra første stund, i stedet for alt dette sveipe-styret som tar uendelig lang tid… Jeg har virkelig prøvd å senke kravene, men da ender jeg alltid opp med å møte folk jeg heller vil leve uten enn å bli sammen med. 

På hvilke arenaer i Oslo kan jeg få møtt single og seriøse menn fysisk, som ønsker det samme som meg? Og der det i det hele tatt går an å få kontakt? Butikken er ikke akkurat et alternativ, vil ikke være creepy heller. 

Anonymkode: d108b...582

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste single og seriøse menn jeg kjenner bruker Tinder. Butikken er creepy og byen er kjøttmarked. Ellers blir det jo hobby, da. Hva legger du i normale interesser?

Anonymkode: 2a765...ebc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De fleste single og seriøse menn jeg kjenner bruker Tinder. Butikken er creepy og byen er kjøttmarked. Ellers blir det jo hobby, da. Hva legger du i normale interesser?

Tja jeg møtte jo eksen min på byen da. Med normale interesser mener jeg kreative hobbyer, idrett, musikk, dyr osv.  - TS

Skrevet

Hvis du har en interesse du vil gjøre til en hobby så kan du starte med denne i en klubb eller noe, så vil du også møte de med samme "normale" interesser som deg selv?

Anonymkode: c4444...654

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Byen er kjøttmarked?? 😂 Tinder er det største kjøttmarkedet/butikken ever! 

Anonymkode: f90ba...2f7

• Liker 4
Skrevet

Viss du driver med ein hobby der du møter menn så kan det no vere ein grei inngangport. Då har de i det minste felles interesser.

Anonymkode: 472b8...e02

Skrevet

Utenfor kontoret til wiersholm 😂

Anonymkode: c65ca...28d

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Byen er kjøttmarked?? 😂 Tinder er det største kjøttmarkedet/butikken ever! 

Anonymkode: f90ba...2f7

Tinder er alt. Byen er BARE kjøttmarked.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Vært omvendt for meg, fått seriøse forhold med menn jeg har møtt på byen (2 stk) og tinder bruker jeg for å få meg noe raskt

Anonymkode: e484d...141

Skrevet

Det er en utfordring, ja. Dessverre finnes det ikke en pool med disse menn et sted, men de befinner seg over alt. På Tinder, på byen, på quiz, sport, på gata osv sov
Du får bli med på litt av alt, være tydelig på hva du søker og hurtig feie fra deg playerne.
Jeg har møtt menn som vil noe seriøst både på byen og på Tinder - samt det omvendte playere på byen og Tinder. Endte med å finne min kjæreste på en fest gjennom felles venner

Anonymkode: ffecd...71a

• Liker 2
Skrevet

Hele Norge åpner rett rundt hjørnet og alle single kommer til å tilbringe all sin ledige tid på festivaler, konserter, puber, barer m.m. 

Tror de neste månedene kanskje er de beste sjekkemånedene siden svartedauen som var for hundre år siden? 

Anonymkode: 643ef...077

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis du har en interesse du vil gjøre til en hobby så kan du starte med denne i en klubb eller noe, så vil du også møte de med samme "normale" interesser som deg selv?

Anonymkode: c4444...654

Hmm ja det er sant. Bare vet ikke helt hvor jeg skal starte. - TS 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Utenfor kontoret til wiersholm 😂

Anonymkode: c65ca...28d

Hvorfor wiersholm?

Skrevet

Vært omvendt for meg, fått seriøse forhold med menn jeg har møtt på byen (2 stk) og tinder bruker jeg for å få meg noe raskt

Anonymkode: e484d...141

Virker som det er litt 50/50 alle steder da :) Men vil jo gjerne møte en som definerer seg selv som seriøs, mange sier at de vil «ta ting som de kommer». Hvorfor skal jeg kaste bort tiden min på noen som like gjerne kunne vært single? - TS 

Skrevet

Det er en utfordring, ja. Dessverre finnes det ikke en pool med disse menn et sted, men de befinner seg over alt. På Tinder, på byen, på quiz, sport, på gata osv sov
Du får bli med på litt av alt, være tydelig på hva du søker og hurtig feie fra deg playerne.
Jeg har møtt menn som vil noe seriøst både på byen og på Tinder - samt det omvendte playere på byen og Tinder. Endte med å finne min kjæreste på en fest gjennom felles venner

Ja, det er sant. Takk for innspill om å være tydelig, kjente litt i dag på at jeg kanskje skremmer bort noen med å si det ettersom mange velger å være vage og sier «tar det som det kommer» når jeg spør. Men da er det kanskje like greit å sile de bort… Eller? Eksen min hadde jo den holdningen, og han hadde ikke engang tenkt på det å bli sammen da jeg spurte han etter 4 mnd om vi var kjærester. Og etter at han gjorde det slutt ble det tydelig for meg at vi har hatt forskjellig syn på hva det vil si å være i forhold - jeg ville gjerne kjempe for forholdet, det var ikke så viktig for han. Så kanskje det beste utgangspunktet er at begge sier at de ser etter noe seriøst? - TS 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hele Norge åpner rett rundt hjørnet og alle single kommer til å tilbringe all sin ledige tid på festivaler, konserter, puber, barer m.m. 

Tror de neste månedene kanskje er de beste sjekkemånedene siden svartedauen som var for hundre år siden? 

Anonymkode: 643ef...077

Ja det er sant! Takk for håpet du sender meg, skal kose meg med sjekking på byen fremover 😅 - TS 

Skrevet

Begynn med en guttete hobby. Ølbrygging, Kitesurfing, Elvepadling, CrossFit, Dart, Dataspill eller noe slikt.

Anonymkode: 7ac8d...afa

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Virker som det er litt 50/50 alle steder da :) Men vil jo gjerne møte en som definerer seg selv som seriøs, mange sier at de vil «ta ting som de kommer». Hvorfor skal jeg kaste bort tiden min på noen som like gjerne kunne vært single? - TS 

Å ta det som det kommer betyr vel ikke At man er useriøs. Men de fleste ønsker vel at ting skal utvikle seg litt naturlig - og det å skulle definere en relasjon som seriøs før man i det hele tatt har begynt å date er jo voldsomt. Det starter med en slags interesse og så møtes man kanskje litt og ser hva det kan bli? (Tar det som det kommer)

Anonymkode: 9f02b...e68

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Begynn med en guttete hobby. Ølbrygging, Kitesurfing, Elvepadling, CrossFit, Dart, Dataspill eller noe slikt.

Anonymkode: 7ac8d...afa

Crossfit, elvepadling og kitesurfing er vel i hovedsak jentegreier.

Anonymkode: 13999...e67

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja, det er sant. Takk for innspill om å være tydelig, kjente litt i dag på at jeg kanskje skremmer bort noen med å si det ettersom mange velger å være vage og sier «tar det som det kommer» når jeg spør. Men da er det kanskje like greit å sile de bort… Eller? Eksen min hadde jo den holdningen, og han hadde ikke engang tenkt på det å bli sammen da jeg spurte han etter 4 mnd om vi var kjærester. Og etter at han gjorde det slutt ble det tydelig for meg at vi har hatt forskjellig syn på hva det vil si å være i forhold - jeg ville gjerne kjempe for forholdet, det var ikke så viktig for han. Så kanskje det beste utgangspunktet er at begge sier at de ser etter noe seriøst? - TS 

Tenker det er et must at dere har de samme innstillinger til et forhold. En som tar det som det kommer, er enten ikke interessert nok eller han er ikke der i livet hvor han ønsker forhold. Min kjæreste ønsker en å dele resten av livet med, og samme gjør jeg. Ellers hadde jeg ikke kastet vekk tiden på han. 

Ja, si hva du søker, for da skremmer du vekk de rette mennene!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...