Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til London i høstferien, og da må jeg selvfølgelig få med meg en musikal.

Men hvilken?

Har sett Fame, Cats og Grease.

Lurer på Les miserables, Cicago, we will rock +++.

Noen anbefalinger? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Les Miserables er heeeelt nydelig. Hva med Phantom of the Opera om den fremdeles går?

Skrevet

Phantom er bra, men Mamma Mia er helt topp da!! Anbefales på det sterkeste!

Skal se We will rock you i vinter, er spent på den...

Skrevet

Hvis du skal se Les Miserables ville jeg lest meg opp litt på bakgrunnshistorien. Jeg begikk den feilen at jeg ikke visste noenting om historien, og kjedet meg nesten ihjel, og musikalen er LAAAANG.

Et par år senere så jeg Starlight express (musikalen der de går på rulleskøyter), der var det litt mer fart og liv.

Skrevet
Hva med Phantom of the Opera om den fremdeles går?

"Phantom of the Opera" går fortsatt. Vi så den for en måneds tid siden, og det var fantastisk! :-D

(Utrolig mye bedre enn den elendige filmversjonen.)

Skrevet

Jeg anbefaler Les Miserables!!

Vi var på klassetur til London på videregående og hadde på planen at vi skulle se en musical. Av 18 stk i klassen så var det 17 som ville se Grease og en (jeg) som ville se Les Miserables.

Da jeg er ganske så sta og kan kunsten å overtale :sjarmor: så ble det Les M. på oss alle sammen.

Samtlige 18 jenter kom ut fra teateret med tårer i øynene og var stumme av beundring. Jeg fikk masse skryt i ettertid for å ha tatt de med på denne forestillingen!

Men, som tidligere nevnt, det kan lønne seg å kjenne litt til historien fra før. Man må iallefall være litt oppegående på engelsk, da det er viktig å kunne følge dialogene og teksten på sangene for å få med seg handlingen.

God tur og lykke til!

Skrevet

(Utrolig mye bedre enn den elendige filmversjonen.)

Huff ja ikke snakk! :sur: De kunne i det minste ha valgt en Phantom som kunne synge. Ble ikke så veldig imponert over skuespillerferdighetene til jenta som spillte Christine heller, men hun kunne iaffall synge.

Gjest Elsker musicaler
Skrevet

Les miserables!!!!!! Ingen over, ingen ved siden

Skrevet

Hm..

Kjedet meg halvt ihjel under Phantom of the opera filmen, så frister lite å se den, selv om jeg vet den er mye bedre enn filmen.

Dessverre har filmen fått meg til å miste lysten :forvirret:

Har ikke tid til å sette meg inn i historien til Les Miserables, drar til trondheim i morgen, hjem tirsdag, drar til London onsdag.

Skal også ha med min 47 år gamle far, tror kanskje for hans del som liker Queen, at We will rock you ville vært det beste. Hm.

Tror jeg velger we will rock you i denne omgangen :)

Men gleder meg veldig til å se Les Miserables en gang i fremtiden.

Skrevet

Men gleder meg veldig til å se Les Miserables en gang i fremtiden.

Gled deg til å se Les Miserables! :) We will rock you har jeg ikke sett, men har hørt folk likte deg godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...