Gå til innhold

Dame i 30-årene-Vinterjakke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å investere i en fin og skikkelig varm vinterjakke jeg kan ha i noen år. Liker best litt ettersittende jakker/feminin passform siden jeg er lav, og lett kan "drukne" i jakker som Swims Davos og Holzweiler sine. Føler det er enkelte typer jakker som kanskje ikke passer for ei dame på 34 (Ja, jeg vet det er teit å tenke sånn) som f.eks Parajumpers longbear base, som jeg jo synes er litt fin..

Så jeg lurer da på, hvilken vinterjakke har du som er i 30-årene? 🙂

Anonymkode: 760d7...f8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 30 og har parajumper. Er det kun for ungdommer?😅

Anonymkode: b8388...880

Skrevet

Det er ikke teit å tenke sånn, snarere tvert imot.

Anonymkode: b8dd4...065

• Liker 1
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er 30 og har parajumper. Er det kun for ungdommer?😅

Anonymkode: b8388...880

Nei de er fine for alle aldre😊

Anonymkode: 8b52e...fb3

Skrevet

Jeg joiner gjerne fordi har samme dilemma, men har blitt 40. Synes Svea og Parajumper er for ungdommelig for min del, men aner jo ikke hva jeg skal kjøpe. Føles som «alle» mine venninner kjøpte seg Swims Davos, og den skal visst være så god og fantastisk, men den igjen er for kjedelig og gammeldags, så blir liksom i annen enden av skala. 

Anonymkode: 986a8...772

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg joiner gjerne fordi har samme dilemma, men har blitt 40. Synes Svea og Parajumper er for ungdommelig for min del, men aner jo ikke hva jeg skal kjøpe. Føles som «alle» mine venninner kjøpte seg Swims Davos, og den skal visst være så god og fantastisk, men den igjen er for kjedelig og gammeldags, så blir liksom i annen enden av skala. 

Anonymkode: 986a8...772

Parajumper passer fint i alle aldre

Skrevet

Jeg synes alle jakker passer i alle aldre.🙂 Parajumper også👍

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Parajumper har ingen aldersgrense,  om du liker den så kjøp den.

Skrevet

Jeg sliter sånn med å finne vinterjakke. Jeg hater disse michelinmannjakkene (parajumper, de er grusomt stygge. Men det er jo BARE slike som finnes om man vil ha en kort jakke! Jeg er lav så vil ikke ha noe lang uformelig parkas heller. Sukk. Må vente til parajumperstilen har dødd ut.

Anonymkode: 4b724...6ff

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg sliter sånn med å finne vinterjakke. Jeg hater disse michelinmannjakkene (parajumper, de er grusomt stygge. Men det er jo BARE slike som finnes om man vil ha en kort jakke! Jeg er lav så vil ikke ha noe lang uformelig parkas heller. Sukk. Må vente til parajumperstilen har dødd ut.

Anonymkode: 4b724...6ff

Jeg synes heller ikke noe om oversized trenden, den passer ikke for lave mennesker enten det er korte eller lange jakker 😛Men usikker på hvilken Parajumpers jakke du sikter til, jeg mente denne:

21WMPWJCKMB33P50_562_1.webp

Skrevet

*

IMG_4778_1000x1000.jpg

Skrevet

Canada Goose, fikk min i 8.klasse og bruker den fortsatt den dag idag :) skikkelig varm og god, og like fin! 

Anonymkode: c4163...bde

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også på jakt etter ny vinterjakke, kriteriene mine er at den skal være varm, tåle vind og nedbør. Samtidig at den ikke er så omfangsrik at jeg føler jeg drukner i den. Og helst hette. Og gode lommer. Jeg er lang, men ganske sped så føler jeg forsvinner helt hvis jakkene blir for store/tykke. 

Vurderer denne jakka fra Houdini. Har andre plagg fra det merket, og det er god kvalitet 

https://www.fjellsport.no/merker/h-m/houdini/houdini-w-s-fall-in-parka-true-black.html

image.thumb.jpeg.f5d7542a9651ff20f61f401ab1b0a7d9.jpeg

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

*

IMG_4778_1000x1000.jpg

Heter Longbear Basic😊

Skrevet

Jeg har flere varme ullkåper, og har nylig gått til innkjøp av en dunjakke fra det norske merket UBR. Det er Stella-jakken jeg har kjøpt, synes den er nøytral og fin. (Litt liten i størrelsen, gå opp!)

Anonymkode: 1e4d0...fef

Skrevet
skruf skrev (11 timer siden):

Jeg er også på jakt etter ny vinterjakke, kriteriene mine er at den skal være varm, tåle vind og nedbør. Samtidig at den ikke er så omfangsrik at jeg føler jeg drukner i den. Og helst hette. Og gode lommer. Jeg er lang, men ganske sped så føler jeg forsvinner helt hvis jakkene blir for store/tykke. 

Vurderer denne jakka fra Houdini. Har andre plagg fra det merket, og det er god kvalitet 

https://www.fjellsport.no/merker/h-m/houdini/houdini-w-s-fall-in-parka-true-black.html

image.thumb.jpeg.f5d7542a9651ff20f61f401ab1b0a7d9.jpeg

Fin! Men jeg syntes primaloft er for kaldt på de kaldeste dagene. Hadde en parkas fra Scandinavian edition i primaloft, solgte den fordi den ikke taklet - 10.... Dun er uendelig mye varmere.

Anonymkode: ac9d3...380

Skrevet

Hei, jeg ville investert i en parajumpers longbear ,eller en polaris fra Fleischer Couture . Jeg liker snittet og passformen.  Har begge deler. De er dyr, men føler de er verdt det.

long-bear-svart-parajumpers-kleins-miljo.png

polarisdcphantom_5.jpg

• Liker 1
Skrevet

Parajumpere synes jeg også er fine, og synes ikke de har en aldersbegrensning; faren min på 70 år f.eks har de i tre ulike varianter, og flere av venninnene mine har parajumpere (vi er i 40-årene)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...