AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #1 Skrevet 23. september 2021 Kan dere som er helsesekretær på psykiatriske sykehus e.l fortelle litt om hverdagen deres? Arbeidsoppgaver, ting du liker og ikke liker, lønn? Setter pris på all respons 😊 Anonymkode: 009a3...694
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #2 Skrevet 23. september 2021 440.000. 10 års ansiennitet + autorisasjonstillegg. Jeg jobbet mest med TSB (rus) og ROP, men samme prosedyre som kolleger jobbet med i BUP/VOP. Jeg gjorde mye, og periodevis hadde vi for mye (typ lederansvar som å registrere fravær på ansatte/behandlere, bestillinger) Men registrering av henvisning, både de som kommer elektronisk og pr brev. Skanning av post, lab.svar, referat fra møter. Nå er disse underlagt egen enhet kalt post&dokumentasjon. Skriving av diktater. Det verste jeg vet. Det tar lang tid, ikke alle dikterer bra, og spesielt slitsomt ved gwbrokkent norsk. Telefon. Diverse rapporter i DIPS som må kjøres hver uke, annenhver uke og en gang i mnd. Ajourføre ventelister. Sjekke at fristdato opprettholdes. Kontakte HELFO ved fristbrudd/truende fristbrudd. Sette opp timer. Vi har sekretær-styrt timebok, så vi har all kontroll. Ekspedisjon,men der satt jeg sjeldent. Sende ut regning, gjøre oppgjør, sjekke at diagnoser, prosedyrer og rett takst lå inne. Samstemming av medikamentlister. Anonymkode: eeae6...8e2 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #3 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): 440.000. 10 års ansiennitet + autorisasjonstillegg. Jeg jobbet mest med TSB (rus) og ROP, men samme prosedyre som kolleger jobbet med i BUP/VOP. Jeg gjorde mye, og periodevis hadde vi for mye (typ lederansvar som å registrere fravær på ansatte/behandlere, bestillinger) Men registrering av henvisning, både de som kommer elektronisk og pr brev. Skanning av post, lab.svar, referat fra møter. Nå er disse underlagt egen enhet kalt post&dokumentasjon. Skriving av diktater. Det verste jeg vet. Det tar lang tid, ikke alle dikterer bra, og spesielt slitsomt ved gwbrokkent norsk. Telefon. Diverse rapporter i DIPS som må kjøres hver uke, annenhver uke og en gang i mnd. Ajourføre ventelister. Sjekke at fristdato opprettholdes. Kontakte HELFO ved fristbrudd/truende fristbrudd. Sette opp timer. Vi har sekretær-styrt timebok, så vi har all kontroll. Ekspedisjon,men der satt jeg sjeldent. Sende ut regning, gjøre oppgjør, sjekke at diagnoser, prosedyrer og rett takst lå inne. Samstemming av medikamentlister. Anonymkode: eeae6...8e2 Trives du, alt i alt? Anonymkode: 009a3...694
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #4 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 23.9.2021 den 21.17): Trives du, alt i alt? Anonymkode: 009a3...694 Ja, absolutt! Elsker jobben min. Anonymkode: eeae6...8e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå