ivogirl Skrevet 23. september 2021 #1 Skrevet 23. september 2021 (endret) Hei! Jeg gjør research til en podkast-serie om relasjoner. Har du opplevd å miste kontakten med noen i familien? Er det noen du ikke har snakket med på mange år? Jeg ønsker gjerne å høre historien din. Kontakt meg for en uforpliktende prat Mail: [email protected] Vennlig hilsen Ingrid Ivo Vatnar Eikje Endret 23. september 2021 av ivogirl
KjøttOPP Skrevet 23. september 2021 #2 Skrevet 23. september 2021 Et brudd med et familiemedlem trenger nødvendigvis ikke å gjøre vondt. Av og til er gevinsten større enn belastningen 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #3 Skrevet 23. september 2021 KjøttOPP skrev (21 minutter siden): Et brudd med et familiemedlem trenger nødvendigvis ikke å gjøre vondt. Av og til er gevinsten større enn belastningen Stående applaus! 👏👏 Anonymkode: a9f9c...85a 2
ivogirl Skrevet 23. september 2021 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2021 Det er et godt poeng. Det finnes alltid en historie bak et brudd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå