AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #2 Skrevet 23. september 2021 Hvorfor ikke gå på Deichman heller? Anonymkode: db914...430
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #3 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hvorfor ikke gå på Deichman heller? Anonymkode: db914...430 Er det ikke mer faktabøker på universitetet? Men er det åpent inn der? Anonymkode: e8b0a...2f5
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #4 Skrevet 23. september 2021 Ifølge nettsiden må en nå pga covid bestille plass på lesesal, og for bestillingslisten må en ha bruker på nettsiden til universitetet. Så vil anta, nei. https://www.ub.uio.no/bruk/rom/index.html Anonymkode: cebd5...acc 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #5 Skrevet 23. september 2021 Jeg lurer også på dette. Eller, jeg lurer egentlig mest på om man kan låne bøker fra Universitetsbibliotek når man ikke er student? Anonymkode: 8dc54...5a7
Rowan Skrevet 23. september 2021 #6 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg lurer også på dette. Eller, jeg lurer egentlig mest på om man kan låne bøker fra Universitetsbibliotek når man ikke er student? Anonymkode: 8dc54...5a7 Jeg vet du kan bestille fjernlån fra universitetsbibliotek via bibliotek, men litt usikker på om det går an å gjøre det direkte. Og noen bøker vil ikke universitetsbibliotek sende ut, men heller ha til egne brukere. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå