LoverGrrrl Skrevet 28. september 2005 #1 Skrevet 28. september 2005 Noen betraktninger rundt markedsføringen av denne nye GPSen? http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1307215
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2005 #2 Skrevet 28. september 2005 Skikkelig gufs fra 50-tallet, da kvinner ble ansett som mindre teknisk begavede enn menn
vixen Skrevet 28. september 2005 #3 Skrevet 28. september 2005 Noen betraktninger rundt markedsføringen av denne nye GPSen? http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1307215 ← Ikke annet enn at du bør legge innlegget i tråden om feminisme... regner med du får blest rundt MF'en da...
Gjest Hel Skrevet 28. september 2005 #4 Skrevet 28. september 2005 Nei, det blir for komplisert du. Holder meg på kjøkkenet jeg.
Gjest Milah Skrevet 28. september 2005 #5 Skrevet 28. september 2005 Haha, må le av det jeg.. Kommer uansett ikke til å kjøpe noen GPS, av den enkle grunn at jeg ikke trenger en, men jeg skulle nok greid å lært meg en vanlig en, og ikke bare en "kvinnevennelig"..
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2005 #7 Skrevet 28. september 2005 Forresten så har vi en GPS, og jeg klarer fint å betjene den, til tross for at jeg tilhører det svake kjønn Når jeg tenker på det, burde jeg kanskje få en lettere doktordisputas, nettopp fordi jeg er kvinne? Man er jo dummere, selvsagt. Tro om veilederen min går på den?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 28. september 2005 #8 Skrevet 28. september 2005 (endret) Synes absolutt det er noe i det her. Fin artikkel, som forøvrig er skrevet av en kvinne. Endret 28. september 2005 av Rattleshake
Gjest Hel Skrevet 28. september 2005 #9 Skrevet 28. september 2005 Synes absolutt det er noe i det her. ← Du klarte ikke å dy deg.
vixen Skrevet 28. september 2005 #10 Skrevet 28. september 2005 Synes absolutt det er noe i det her. ← Ja, jøss! Akkurat like mye som i at vi skal lage vaskemaskiner for menn... så enkle at til og med menn kan bruke dem...
Gjest Devil's Spawn Skrevet 28. september 2005 #11 Skrevet 28. september 2005 Ja, jøss! Akkurat like mye som i at vi skal lage vaskemaskiner for menn... så enkle at til og med menn kan bruke dem... ← Enig der, vaskemaskiner er kompliserte saker, særlig når mora mi er i nærheten *usj*
vixen Skrevet 28. september 2005 #12 Skrevet 28. september 2005 Enig der, vaskemaskiner er kompliserte saker, særlig når mora mi er i nærheten *usj* ← Akkurat som tekniske dupeditter blir veeeeldig vanskelig når menn er i nærheten...
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2005 #13 Skrevet 28. september 2005 Støvsugere med støvdetektor? Perfekt for menn
Gjest Devil's Spawn Skrevet 28. september 2005 #14 Skrevet 28. september 2005 Akkurat som tekniske dupeditter blir veeeeldig vanskelig når menn er i nærheten... ← Da er denne dingsen glimrende for kvinner i parforhold eller når de er på sjekkern, mens single kvinner klarer seg fint med vanlig GPS.
vixen Skrevet 28. september 2005 #15 Skrevet 28. september 2005 Synes absolutt det er noe i det her. Fin artikkel, som forøvrig er skrevet av en kvinne. ← Artikkelen er skrevet av en ironisk kvinne.. men hun refererer til markedsføringen fra distributøren. Kanskje det er det trådstarter sikter til?
Arkana Skrevet 28. september 2005 #17 Skrevet 28. september 2005 Forresten så har vi en GPS, og jeg klarer fint å betjene den, til tross for at jeg tilhører det svake kjønn Samme her. Faktisk må samboeren min ofte spørre meg hvordan den fungerer.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2005 #18 Skrevet 28. september 2005 Noen betraktninger rundt markedsføringen av denne nye GPSen? http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1307215 ← Fin den der. Hadde det nå bare kommet noe som hjalp kvinnfolka med å kjøre ordentlig og nå, så hadde verden blitt et tryggere sted.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2005 #19 Skrevet 28. september 2005 Når jeg tenker på det, burde jeg kanskje få en lettere doktordisputas, nettopp fordi jeg er kvinne? Man er jo dummere, selvsagt. Tro om veilederen min går på den? ← Ved ntnu har et foreslått likestillingstiltak vært bedre dr.gradsveiledning fra veiledere.. Jenter trenger visst bedre oppfølging og er mindre selvstendige i slikt arbeid. Skal man forstå tiltaket korrekt.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2005 #20 Skrevet 28. september 2005 Ja, jøss! Akkurat like mye som i at vi skal lage vaskemaskiner for menn... så enkle at til og med menn kan bruke dem... ← Noe slikt ville folk bare syntes var morsomt. Menn tar vel seg selv ikke like høytidelig som kvinner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå