Gå til innhold

Enkel duppeditt for kvinner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skikkelig gufs fra 50-tallet, da kvinner ble ansett som mindre teknisk begavede enn menn :frustrert:

Skrevet

Nei, det blir for komplisert du. Holder meg på kjøkkenet jeg. :roll:

Skrevet

Haha, må le av det jeg.. Kommer uansett ikke til å kjøpe noen GPS, av den enkle grunn at jeg ikke trenger en, men jeg skulle nok greid å lært meg en vanlig en, og ikke bare en "kvinnevennelig"..

Skrevet

Forresten så har vi en GPS, og jeg klarer fint å betjene den, til tross for at jeg tilhører det svake kjønn :roll:

Når jeg tenker på det, burde jeg kanskje få en lettere doktordisputas, nettopp fordi jeg er kvinne? Man er jo dummere, selvsagt. Tro om veilederen min går på den?

Gjest Devil's Spawn
Skrevet (endret)

Synes absolutt det er noe i det her. Fin artikkel, som forøvrig er skrevet av en kvinne.

Endret av Rattleshake
Skrevet
Synes absolutt det er noe i det her.

Ja, jøss! Akkurat like mye som i at vi skal lage vaskemaskiner for menn... så enkle at til og med menn kan bruke dem...

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Ja, jøss! Akkurat like mye som i at vi skal lage vaskemaskiner for menn... så enkle at til og med menn kan bruke dem...

Enig der, vaskemaskiner er kompliserte saker, særlig når mora mi er i nærheten *usj*

Skrevet
Enig der, vaskemaskiner er kompliserte saker, særlig når mora mi er i nærheten *usj*

Akkurat som tekniske dupeditter blir veeeeldig vanskelig når menn er i nærheten...

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Akkurat som tekniske dupeditter blir veeeeldig vanskelig når menn er i nærheten...

Da er denne dingsen glimrende for kvinner i parforhold eller når de er på sjekkern, mens single kvinner klarer seg fint med vanlig GPS.

Skrevet
Synes absolutt det er noe i det her. Fin artikkel, som forøvrig er skrevet av en kvinne.

Artikkelen er skrevet av en ironisk kvinne.. men hun refererer til markedsføringen fra distributøren. Kanskje det er det trådstarter sikter til?

Skrevet
Forresten så har vi en GPS, og jeg klarer fint å betjene den, til tross for at jeg tilhører det svake kjønn :roll:

Samme her. Faktisk må samboeren min ofte spørre meg hvordan den fungerer. :ler:

Skrevet
Når jeg tenker på det, burde jeg kanskje få en lettere doktordisputas, nettopp fordi jeg er kvinne? Man er jo dummere, selvsagt. Tro om veilederen min går på den?

Ved ntnu har et foreslått likestillingstiltak vært bedre dr.gradsveiledning fra veiledere.. Jenter trenger visst bedre oppfølging og er mindre selvstendige i slikt arbeid. Skal man forstå tiltaket korrekt.

Skrevet

Noe slikt ville folk bare syntes var morsomt. Menn tar vel seg selv ikke like høytidelig som kvinner..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...