Gå til innhold

Kjøp av ammeBH, når vokser puppene mest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når bør man kjøpe amme bh for å få riktig størrelse?

Anonymkode: 1f8f1...c00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine vokste mest etter fødselen, når melken begynte å komme for fullt :)

Anonymkode: 36557...aae

Skrevet

Hos meg vokste de mest i starten. Men jeg kunne bruke mine vanlige bh'er. 

De vokser jo også en del etter fødsel når melken kommer, men de blir jo mindre igjen når melkeproduksjonen stabiliserer seg(har hvert fall vært sånn for meg)

Jeg har brukt disse: https://www.lindex.com/no/p/7720228-61-multi-2-pakning-med-amme-bh-er-med-blonder?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=surfaces-across-google&gclid=EAIaIQobChMIqe3nrfyU8wIVlJCyCh1ahQaMEAQYAiABEgJEK_D_BwE&gclsrc=aw.ds og lignende fra andre butikker og har brukt en størrelse større enn vanlig, men det er mest for at jeg ikke liker de så stramme rundt. Jeg har ikke sååå store pupper at jeg trenger så veldig mye støtte. Så disse på linken har vært veldig gode for meg.

Anonymkode: 42a3b...996

Skrevet

Elomi ❤️

Mine vokste i svangerskapet også, så trengte nye bher "hele tiden". Er også avhengig av bher, så jeg kjøpte noen i stooore størrelser rett før fødsel slik at jeg hadde noen. Mine varierte også såpass i størrelse gjennom dagen at det var greit med noen å velge i.

Anonymkode: 05eaf...34c

Skrevet

Etter fødsel faktisk. Men denne gangen har jeg fått veldig store pupper under svangerskapet - det fikk jeg ikke sist. Men etter fødsel snakker vi Pamela-stil. Dog roer det seg og etterhvert varierer jo størrelsen på puppene avhengig av om du har nettopp ammet eller ikke..

Anonymkode: 4b089...723

Skrevet

Etter fødsel i det melken kom.

Anonymkode: 0a785...be4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...