Gå til innhold

Kjæresten vasker ikke forhuden sin med såpe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han bruker kun vann. Fordi han blir så sår på glansen av såpe. Men han må vel ikke ha såpe på glansen for å vaske forhuden?? For å være ærlig så stinker det urin av forhuden noen ganger og da greier jeg ikke gå ned på han. Det har rett og slett blitt mindre og mindre fristende, selv om det er en ting jeg generelt liker. Det setter en demper for hele sexlivet. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal ta det opp. For han var veldig tydelig på at man skulle ikke bruke såpe på penis, kun vann. Ikke intimsåpe heller. 

Jeg har aldri vært borti dette før. Alle mine ekser har vaska stasen med såpe. Er det vanlig å ikke vaske underlivet med noe annet enn vann? Lukt setter seg jo

Anonymkode: 7ecc2...e4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dr greve er såpefri

Anonymkode: e767e...e57

• Liker 3
Skrevet

Føler selv att den ikke blir rein med bare vann, og hade tenkt på det hele tia nåt noen suger meg🤣 en skikkelig såpe-vask så er den rein og dufter godt for dama🤘

• Liker 4
Skrevet

Det er vel bare å si det til ham. Be ham om å vaske tissen sin. Om han reagerer på såpe, er det sikkert andre ting han kan bruke.
Og så kan du be ham om å skylle tissen etter hver gang han har vært på do, så ikke forhuden og det andre blir marinert av eventuelle restdråper av urin.

Anonymkode: 4f1dc...616

• Liker 3
Skrevet

Hverken jeg eller mannen min bruker såpe i underlivet, jeg har absolutt aldri brukt det. Ingen sliter med lukt.

Anonymkode: b53ce...38a

• Liker 9
Skrevet

Fins intimsåpe for menn og. Asan f eks. Vemmelig at noen ikke vasker med såpe. 

Anonymkode: 7829c...782

• Liker 1
Skrevet

Han vil vel at du skal smake på kukosten hans da.. Mange menn som tenner på det.....

Anonymkode: 7a29c...c86

Skrevet

Man skal i utgangspunktet ikke bruke såpe i underlivet, selv om den er PH-tilpasset. Vann holder i massevis. 

Anonymkode: 0a1c8...2b3

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han vil vel at du skal smake på kukosten hans da.. Mange menn som tenner på det.....

Anonymkode: 7a29c...c86

Han har ikke kukost. Han vasker seg grundig. Drar forhuden tilbake og skyller godt og lenge med vann. Så han er ikke skitten. Men urinlukten forsvinner ikke alltid likevel dessverre.

Ts

Gjest På druen
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han har ikke kukost. Han vasker seg grundig. Drar forhuden tilbake og skyller godt og lenge med vann. Så han er ikke skitten. Men urinlukten forsvinner ikke alltid likevel dessverre.

Ts

Det er fordi det er et kjønnsorgan. Hva tror du at det skal lukte der nede? 

Skrevet

Vask i hvert fall ikke underlivet med vanlig håndsåpe/dusjsåpe. Bruk i så fall noe som har en pH tilpasset underlivet ditt (asan, Dr greve, lactacyd etc).

Skrevet

Du kan selvsagt ikke kreve at han skal bruke såpe nedentil om det gjør ham sår.  

Ifht oralsex : hva med at han rengjør seg med vann ,for så å smøre LITT med en vegetabilsk olje ,typ oliven ? 

Oljer er jo gøy å bruke på soverommet 🙂 Han vil nok like det også . ( uten at du har sagt hvorfor) 

Skrevet

Underlivet skal ikke vaskes med såpe. Lukter det vondt, så må man gå til legen fordi da er det noe galt. Men litt urinlukt må man jo bare tåle.

Men jeg lurer... drikker han mye koffein? Jeg lukter det når noen drikker mye koffein. Det er visstnok en lukt som ikke så mange lukter, fordi jeg har bedt flere om å lukte på meg når jeg lukter koffeinlukt på meg selv, og kun søstera mi og mora mi har klart å kjenne lukten. Den går ikke bort med vann. Den går ikke bort med vanlig såpe en gang. Jeg må bruke talgsåpe for å få det bort. I armhulene altså. Men tenker at urinen nok også lukter av koffeinen, men det har jeg aldri testet.

Anonymkode: f695c...250

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ts

Det skal jo lukte litt der nede...? Urinlukta er der jo fordi man går på do i løpet av en dag, regner ikke med han vasker forhuden etter hvert toalettbesøk?

Anonymkode: ab611...944

• Liker 5
Skrevet

Tørker han penis etter at han har vært på do? Vasker han penis før sex? Hvis han ikke gjør noen av delene kan du starte med å foreslå det, men også at han tester noen såpefrie vaskemidler beregnet for underlivet. 

Å gi oralsex til noen som lukter urin er totalt avtennende, og det forstår han sikkert selv hvis han tenker etter. 

• Liker 1
Skrevet
På druen skrev (10 minutter siden):

Det er fordi det er et kjønnsorgan. Hva tror du at det skal lukte der nede? 

Det skal ikke stinke gammel urin. Det er forskjell på å lukte kjønn og urin. 

Anonymkode: bead7...4e5

• Liker 1
Skrevet

Finn deg en omskjært 

Anonymkode: 1e5d2...4fe

• Liker 1
Skrevet

Litt lukt må du regne med men er det mye så kan det være urinen og ikke renholdet det står på. Drikker han mye (tynner ut urinen) eller er det noe mat han spiser mye av så kan det være en ide å endre på det. 

Skrevet

Jeg er kvinne, og jeg har aldri brukt såpe i underlivet. På utsiden av leppene ja, men aldri mellom leppene. Der bruker jeg kun vann. Det har aldri luktet av meg.

Be ham tørke seg med papir/skylle med vann etter at han har tissa. Det tar 2 sekunder. Han skal selvfølgelig ikke bruke såpe om det er ubehagelig

Anonymkode: bd53d...4e7

• Liker 1
Gjest På druen
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det skal ikke stinke gammel urin. Det er forskjell på å lukte kjønn og urin. 

Anonymkode: bead7...4e5

Det er selvfølgelig naturlig at det lukter litt urin av et kjønnsorgan. 

Endret av På druen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...