AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #1 Skrevet 23. september 2021 Mannen har gått fra sin gamle casual-jobb til en ny formell en, og må oppgradere garderoben. Men når det gjelder vintergarderoben lurer vi litt. Hva slags skotøy bruker man feks da? Hva med i regnvær, snø? Og ullkåpe er jo greit, men er det nok når det blir skikkelig kaldt utpå vinteren (Østlandet)? Hjelp! Anonymkode: af5b5...2ed
Gjest padawan Skrevet 23. september 2021 #2 Skrevet 23. september 2021 Jeg har pleid å ha pensko stående på kontoret som jeg bytter til på jobben. Bruker vintersko til og fra jobben men bruker pene innesko når jeg er på kontoret.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #3 Skrevet 23. september 2021 Jeg ville sett litt på hva andre i miljøet hans bruker Skal plaggene brukers til representasjon og arrangementer, eller er det "hverdagsklær"? Anonymkode: 849d0...b04
Gjest Alterego666 Skrevet 23. september 2021 #4 Skrevet 23. september 2021 Halvlang fôret jakke med plass til dressjakke under. Vår og høst går det fint med en frakk. Man får vinterfrakker også, men de er ofte bumsete og usmarte. Noen par sko stående på jobb. Gjerne skjorte- og slipsskift også. Mange arbeidsplasser abonnerer på rensetjenester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå