Gå til innhold

Synes kona til kompisen er dritdigg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er slank, har timeglassfigur, fast rumpe, og ikke minst: skikkelig store og fine pupper. 

Jeg skammer meg over å ha slike tanker som ovenfor. Jeg er i 30-årene, og har selv samboer. Jeg elsker henne, synes hun er pen og har fin kropp. Men likevel er det noe ekstraordinært med kona til kompisen. Tror det handler om at jeg er en "puppemann" og liker former. Min samboer er veldig tynn, og har små pupper. Da kompisen min giftet seg tidligere i år tok jeg meg selv i å tenke at det var min brud som kom gående ned midtgangen på vei mot meg. 

Jeg er ikke en kåt tenåring, og jeg skammer meg som sagt. Men er det noen andre, menn eller kvinner, som har hatt slike tanker om en venn/venninnes partner selv om man har egen kjæreste man elsker? 

Anonymkode: e81fa...5d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt. Jeg onanere utelukkende til andre enn min ektemann. Det betyr ikke at jeg vil forlate han. Jeg tror han også tenker på andre under sex. Vi har mest doggy. 

Anonymkode: 77e04...ceb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Helt normalt. Jeg onanere utelukkende til andre enn min ektemann. Det betyr ikke at jeg vil forlate han. Jeg tror han også tenker på andre under sex. Vi har mest doggy. 

Anonymkode: 77e04...ceb

Det er godt å høre. For når jeg runker er det oftere kona til kompisen jeg tenker på enn min egen samboer... Det hender hun dukker opp i tankene mine også under sex... 

• Liker 1
Skrevet

Du sier at du ikke er tenåring. Men en voksen mann ville jo tatt kontroll over tankene sine. Det er det som gjør oss til voksne og som skiller oss fra barn og unge. Ellers risikerer man jo at hva som helst kan skje, man er et blad i vinden.

Og det er jo også sånn at dette er noe man utstråler enten man vil eller ikke, slik at de mannfolkene med best kontroll tiltrekker seg de damene som henger høyest.

Dermed ender de som mangler kontroll over tankene sine, ironisk nok, sammen med noen andre, og dermed drømmer enda hardere om noe de ikke kan få.

I stedet for å bruke tid på å skamme deg eller oppsøke mennesker som kan betrygge deg om at det er normalt, så kan du jo fokusere på å bli en av de mennene som tar kontroll og fokuserer på det de har. Mest sannsynlig vil dette gi kona di et boost, og før du vet ordet av det er hun diggere enn kona til kompisen.

Alt du behøver finnes inni deg. 

Anonymkode: 32c2a...c03

• Liker 6
Skrevet

Er det noen menn som ikke har sånne tanker? Mulig.

Faller oss helt naturlig.

Anonymkode: 54c5a...60e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Er det noen menn som ikke har sånne tanker? Mulig.

Faller oss helt naturlig.

Anonymkode: 54c5a...60e

Selvfølgelig, alle menn er helt like og fungerer helt likt.

Det er ingen menn som har mer makt, tjener bedre, puler oftere, enn andre. Alle menn er helt helt helt klin like :P 

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men en voksen mann ville jo tatt kontroll over tankene sine. 

Ja jøss... 

Skrevet
Dævendøtte skrev (11 minutter siden):

Ja jøss... 

Snakker ikke om alder, men om modenhet. Du forstår hvis du vil.

Skrevet

Tror du skammer deg over noe alle går og tenker hele tiden. Gresset er grønnere på andre siden, den personen man ikke burde pule med er alltid den mest spennende å pule med, og så videre. Tenker du er i overkant anspent rundt sex om du skammer deg over noe så basic.

• Liker 3
Skrevet
StovnerJune skrev (2 minutter siden):

man ikke burde pule med er alltid den mest spennende å pule med

Du har så rett, så rett.  Må nok innrømme at jeg har "sprukket" noen ganger på den.....  Hihi

Skrevet

Til å skamme deg dyrker du det ganske greit. Hadde du virkelig kjent skam ville du unngått å tenke på det.

Anonymkode: dd79b...64c

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Til å skamme deg dyrker du det ganske greit. Hadde du virkelig kjent skam ville du unngått å tenke på det.

Godt poeng.

Skam er en sosialt regulerende følelse.

Og for noen er det nettopp denne følelsen som trigger sexlyst. Litt som en kvinne som kler seg og beveger seg forførerisk kan føle seg sexy, så kan en mann som oppfører seg dominant og i kontroll over seg selv føle seg sexy. Det handler om å vri fokuset fra andre og over på seg selv. Være et sexobjekt, i stedet for å la det være opp til (tilfeldige) andre å være et sexobjekt.

Ble bare sittende og lure på hvorfor jeg følte meg så annerledes enn andre i denne tråden. Men det handler nok om at jeg er mer opptatt av meg selv enn andre. Høres litt kvalmende ut for enkelte, meeen det er jo en fordel med tanke på å unngå utroskap i alle fall ;) 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Dette var et godt poeng faktisk. Tenkte på ting jeg har følt dyp skam over, og takler faktisk ikke tenke på det mer enn noen sekunder før jeg blokkerer det ut. Så skammen stikker neppe dypt hos ts.

Anonymkode: c316f...0d9

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hun er slank, har timeglassfigur, fast rumpe, og ikke minst: skikkelig store og fine pupper. 

Jeg skammer meg over å ha slike tanker som ovenfor. Jeg er i 30-årene, og har selv samboer. Jeg elsker henne, synes hun er pen og har fin kropp. Men likevel er det noe ekstraordinært med kona til kompisen. Tror det handler om at jeg er en "puppemann" og liker former. Min samboer er veldig tynn, og har små pupper. Da kompisen min giftet seg tidligere i år tok jeg meg selv i å tenke at det var min brud som kom gående ned midtgangen på vei mot meg. 

Jeg er ikke en kåt tenåring, og jeg skammer meg som sagt. Men er det noen andre, menn eller kvinner, som har hatt slike tanker om en venn/venninnes partner selv om man har egen kjæreste man elsker? 

Har du prøvd å snakke med henne om dette. Livet er for kort til å la ting være uprøvd.

Anonymkode: 6342f...a05

Skrevet

Det er sikkert normalt til en viss grad. Jeg er ikke slik. Kan se andre flotte ja, men drømmer aldri om dem eller tenker på dem. Jeg er alt for fokusert på mannen min, fordi jeg er så glad i han. Og av natur er veldig monogam. Men dette er nok veldig individuelt. Men det virker jo nesten som du er i ferd med å falle for denne dame. 

Da bør du slutte å dyrke disse tankene noe mer, hvis du elsker din partner. Slik at denne forelskelsen ikke blir altoppslukende. 

Anonymkode: 4496a...436

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Snakker ikke om alder, men om modenhet. Du forstår hvis du vil.

Da er det lurt å skrive "en moden mann". Spesielt når setningen etter lyder som dette: "Det er det som gjør oss til voksne og som skiller oss fra barn og unge". Vanskelig å vite at du snakker om modenhet og ikke alder da. 

Alt handler egentlig om valg man tar, er når man flørter og starter en romanse man ikke har kontroll på, ting kan gå galt..

Når det kommer til fantasier synes jeg det meste er lov.

Skrevet
Dævendøtte skrev (7 minutter siden):

Da er det lurt å skrive "en moden mann". Spesielt når setningen etter lyder som dette: "Det er det som gjør oss til voksne og som skiller oss fra barn og unge". Vanskelig å vite at du snakker om modenhet og ikke alder da. 

For deg er det nok det ja.

Jeg er vant med korrelasjon mellom de to.

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

For deg er det nok det ja.

Jeg er vant med korrelasjon mellom de to.

For meg virker det bare som du polemiserer. Eller kanskje det er jeg som gjør det, er ikke så godt vant med korrelasjon som deg. 

God hælj, sier jeg :) 

Skrevet
Dævendøtte skrev (1 minutt siden):

For meg virker det bare som du polemiserer. Eller kanskje det er jeg som gjør det, er ikke så godt vant med korrelasjon som deg. 

God hælj, sier jeg :) 

Det handler om at damer flest mister hodet hver gang noen er i nærheten av dominant.

Som forøvrig var mitt poeng i denne tråden, takk for hjelpen med å få det frem.

Skrevet

Forbuden frukt er best.

Stå på, kanskje du kan få henne på rygg 👍👍👍👍👍

Anonymkode: 9222d...2fd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...