Gå til innhold

Har du tatt opp mange vgs-fag på ett semester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell meg gjerne om dine erfaringer. Har du vært privatist og tatt opp flere fag på ett semester? Hvordan gikk det? Hadde du familie og/eller jobb i tillegg til å ta opp fag? Fikk du greie karakterer?

Anonymkode: dba36...a1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke helt antallet, men  det var over 5 fag enkelte semester, og tok dem i tillegg til universitetsstudier og deltidsjobber. Planla året slik at privatistfagene passet sammen/bygget på hverandre, og sammen med de andre studiene.

Levde livet som ung og fri student uten forpliktelser utover meg selv og min økonomi, så hadde stor frihet og fleksibilitet i hverdagen og gjorde mye utenom studiene.

Fikk 5'ere og 6'ere uten noe særlig stress. 

Anonymkode: 6ed2f...18a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Husker ikke helt antallet, men  det var over 5 fag enkelte semester, og tok dem i tillegg til universitetsstudier og deltidsjobber. Planla året slik at privatistfagene passet sammen/bygget på hverandre, og sammen med de andre studiene.

Levde livet som ung og fri student uten forpliktelser utover meg selv og min økonomi, så hadde stor frihet og fleksibilitet i hverdagen og gjorde mye utenom studiene.

Fikk 5'ere og 6'ere uten noe særlig stress. 

Anonymkode: 6ed2f...18a

Takk for svar! Og godt jobbet 😁

Anonymkode: dba36...a1d

Skrevet

Jeg tok bokmål muntlig og skriftlig, engelsk muntlig og skriftlig, naturfag, samfunnsfag, matte 1P og 2P, samt geofag 1 (men uten undervisning på det) på ett semester. Hadde deltidsjobb hvor jeg jobbet 2-4 ganger i uken ved siden. Det gikk helt fint, endte med 6 på flest eksamener og to 5-ere. 

Anonymkode: 89225...508

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...