AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #1 Skrevet 23. september 2021 Fortell meg gjerne om dine erfaringer. Har du vært privatist og tatt opp flere fag på ett semester? Hvordan gikk det? Hadde du familie og/eller jobb i tillegg til å ta opp fag? Fikk du greie karakterer? Anonymkode: dba36...a1d
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #2 Skrevet 23. september 2021 Husker ikke helt antallet, men det var over 5 fag enkelte semester, og tok dem i tillegg til universitetsstudier og deltidsjobber. Planla året slik at privatistfagene passet sammen/bygget på hverandre, og sammen med de andre studiene. Levde livet som ung og fri student uten forpliktelser utover meg selv og min økonomi, så hadde stor frihet og fleksibilitet i hverdagen og gjorde mye utenom studiene. Fikk 5'ere og 6'ere uten noe særlig stress. Anonymkode: 6ed2f...18a 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #3 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Husker ikke helt antallet, men det var over 5 fag enkelte semester, og tok dem i tillegg til universitetsstudier og deltidsjobber. Planla året slik at privatistfagene passet sammen/bygget på hverandre, og sammen med de andre studiene. Levde livet som ung og fri student uten forpliktelser utover meg selv og min økonomi, så hadde stor frihet og fleksibilitet i hverdagen og gjorde mye utenom studiene. Fikk 5'ere og 6'ere uten noe særlig stress. Anonymkode: 6ed2f...18a Takk for svar! Og godt jobbet 😁 Anonymkode: dba36...a1d
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #4 Skrevet 24. september 2021 Jeg tok bokmål muntlig og skriftlig, engelsk muntlig og skriftlig, naturfag, samfunnsfag, matte 1P og 2P, samt geofag 1 (men uten undervisning på det) på ett semester. Hadde deltidsjobb hvor jeg jobbet 2-4 ganger i uken ved siden. Det gikk helt fint, endte med 6 på flest eksamener og to 5-ere. Anonymkode: 89225...508
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå