AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #1 Skrevet 23. september 2021 Jeg har i to intense år hatt en helt fenomenal veileder i NAV, mens jeg var på AAP. Hun har stått på for å finne løsninger, hatt samtaler med mine ledere, lege og sitt eget system. Sett at jeg ikke var i stand til arbeidsutprøving og argumenterte så godt for egen ledelse at mine forskjellige sykemeldingsgrader, samt jobbens tilrettelegginger skulle inngå som arbeidsutprøving at de godtok det. Hun har ringt meg på ettermiddag etter Hun vet jeg har hatt møte med leder, eller legetime. Hun har fulgt godt med behandlingen jeg har fått og vært så varm, støttende, forståelsesfull og god. Nå fikk jeg innvilget uføretrygd, og mye av grunnen er nok hennes gode dokumentasjon, samt egen behandler og lege. Jeg har vært så frustrert og redd for dette, og ho kom HJEM TIL MEG når vedtaket var klart og hadde en lang samtale om at dette ikke trenger være evig, jeg er fortsatt meg uavhengig av uføretrygd, jeg er verdt noe og utsetter mye. Det betydde så mye. Jeg har kjøpt denne koppen, og to sjokolade på pinne (for å ha i med melk over, som kakao) og hadde lyst å gi henne, men så blir jeg usikker på om det er...greit? Teit? Tenkt å skrive et kort kort også, hvor jeg berømmer henne for hennes jobb, at ho er i rett yrke og håper ho ikke sliter seg ut for NAV trenger mennesker som henne. https://www.kitchn.no/nettbutikk/glass-krus/kopper-og-krus/46190435/ Ja? Nei? Anonymkode: 91e76...caf 4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #2 Skrevet 23. september 2021 Det er veldig hyggelig at du ønsker å gjøre det, og veileder kan ta imot små gaver som det, så lenge det ikke er alkohol og lignende. Hun blir sikkert veldig glad for det ☺️ Hilsen NAV-ansatt Anonymkode: 8ae75...24c 14
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #3 Skrevet 23. september 2021 Det tenker jeg er innafor. Hun høres jo ut som om hun har gått langt på utsiden av det som kreves for hennes stilling uansett, så jeg tenker ikke at hun oppfatter det som upassende da. Anonymkode: 6ac53...1eb 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #4 Skrevet 23. september 2021 Ja! Tenker at det er nok ofte en utakknemlig jobb hun har, så det gjør sikkert godt med en slik tilbakemelding. En påminnelse om at det er verdifullt å gjøre en innsats slik hun gjør. Anonymkode: 03130...ff9 4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #5 Skrevet 23. september 2021 En liten oppmerksomhet er greit jeg laget feks et par strikkede votter til min tidligere saksbehandler for å vise hvor takknemlig jeg hadde vært for all hjelpen (dette var etter at jeg var ferdig der). Anonymkode: 4ab8c...150 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #6 Skrevet 23. september 2021 Den gaven kommer hun nok til å sette stor pris på! Anonymkode: 9538c...6c3 3
Wilma89 Skrevet 23. september 2021 #7 Skrevet 23. september 2021 Jeg tenker det er noe hun vil sette stor pris på😊 Å jobbe i Nav er en utakknemlig og krevende jobb. Så sånne små ting betyr nok mer enn du aner😊 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #8 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja? Nei? Anonymkode: 91e76...caf Et stort NOPE fra meg. Synes slike ting er upassende uavhengig av yrke og rolle. Anonymkode: 490ed...bd0 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #9 Skrevet 23. september 2021 Bare å gi😍 Anonymkode: 58413...f56
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #10 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare å gi😍 Anonymkode: 58413...f56 Har selv jobbet i nav og det er både innafor og blir satt pris på. Anonymkode: 58413...f56 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #11 Skrevet 23. september 2021 Så utrolig hyggelig! Her har du en veileder, som jo bare har gjort jobben sin, men det er måten hun har gjort den på som har vært utrolig viktig for deg. Syns det er en veldig fin måte på for deg og vise takknemmelighet på ovenfor henne. Synsn det er flott gjort! Anonymkode: 52513...d40 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #12 Skrevet 23. september 2021 På min arbeidsplass (et offentlig kontrollorgan) kaster vi alle spiselige gaver med mindre de er levert direkte fra en matbutikk, restaurant eller lignende. Vi kan ikke ta sjansen på at en gærning har forgifta maten. Vi har noen brukere som kan finne på slikt. Gaver må ha dessuten ha ubetydelig verdi (<500) og kan ikke være til en enkeltperson - den nå kunne deles av alle ansatte. Dette har med habilitet å gjøre. Anonymkode: 247bc...ce3 1
Adara Skrevet 23. september 2021 #13 Skrevet 23. september 2021 Gjør det. Hun blir nok glad 😊 og det høres ut som hun fortjener å få høre det! Kanskje du kan skrive til hennes nærmeste leder om hvor fornøyd du er med hjelpen du har fått. Det kan jo være ekstra positivt? 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #14 Skrevet 23. september 2021 Det er helt greit! Hun kommer nok til å bli glad! Anonymkode: 339cf...294 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå