AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #1 Skrevet 23. september 2021 Det er en norsk sang tror jeg som har gått på radio i det siste. Klarer ikke huske annet enn at den er bra, med en kul instrumental refreng som er skikkelig pop/upbeat. Tror i hvertfall den er norsk, minte meg egentlig litt om Gabrielle. Men var den instrumentale pop/beat-delen som klistret seg fast i hjernen. Noen som vet hvilken sang jeg snakker om? Anonymkode: 229bd...9cd
ekkoet Skrevet 23. september 2021 #2 Skrevet 23. september 2021 Ingen ord fra teksten eller om det er en mann/dame som synger? (og selv om artisten er norsk, er sangen også på norsk?)
ekkoet Skrevet 23. september 2021 #3 Skrevet 23. september 2021 (endret) Miss Li - Komplicerad kan jo stemme på noe Men den er vel ikke norsk, ikke helt ny. men den har jo et catchy refreng med et slags instrumentalrefreng (selv om hun egentlig synger instrumentalen). Endret 23. september 2021 av ekkoet
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #4 Skrevet 23. september 2021 ekkoet skrev (17 minutter siden): Miss Li - Komplicerad kan jo stemme på noe Men den er vel ikke norsk, ikke helt ny. men den har jo et catchy refreng med et slags instrumentalrefreng (selv om hun egentlig synger instrumentalen). Jeg bare elsker internett! Ufattelig kult at du faktisk skjønte hvilken sang jeg mente, ut ifra minimal info! Det var akkurat den jeg tenkte på. Hjertelig takk, kjære du!! TS Anonymkode: 229bd...9cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå