AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #1 Skrevet 23. september 2021 Ser de er vannavvisende og skal være litt varme og behagelige? Likte du dem? Anonymkode: 582c3...ed3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #2 Skrevet 23. september 2021 Jeg brukte disse på vei til jobb i dag. (Det regner mye i Bergen i dag). Ble våt etter 20 minutter, så vannavvisende er riktig beskrivelse. Syns lissene er litt rare, det var litt vanskelig å få skoene på og av. Men kanskje det er en treningssak. Dette var første gang jeg brukte de. Det stemmer at de er små i størrelsen. Syns jeg gjorde et ok kjøp, tatt i betraktning at jeg kjøpte skoene til halv pris. Ville ikke betalt full pris for de. Anonymkode: 82bee...c8b 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #3 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg brukte disse på vei til jobb i dag. (Det regner mye i Bergen i dag). Ble våt etter 20 minutter, så vannavvisende er riktig beskrivelse. Syns lissene er litt rare, det var litt vanskelig å få skoene på og av. Men kanskje det er en treningssak. Dette var første gang jeg brukte de. Det stemmer at de er små i størrelsen. Syns jeg gjorde et ok kjøp, tatt i betraktning at jeg kjøpte skoene til halv pris. Ville ikke betalt full pris for de. Anonymkode: 82bee...c8b Takk for svar de du har kan jeg ikke les at skal være vannavvisende så kanskje derfor du ble så fort våt. De er mer som vanlige joggesko. Jeg tenker på en variant av disse: Madla Wr | Kastel | Støvler & boots | Miinto.no Anonymkode: 582c3...ed3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #4 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg brukte disse på vei til jobb i dag. (Det regner mye i Bergen i dag). Ble våt etter 20 minutter, så vannavvisende er riktig beskrivelse. Syns lissene er litt rare, det var litt vanskelig å få skoene på og av. Men kanskje det er en treningssak. Dette var første gang jeg brukte de. Det stemmer at de er små i størrelsen. Syns jeg gjorde et ok kjøp, tatt i betraktning at jeg kjøpte skoene til halv pris. Ville ikke betalt full pris for de. Anonymkode: 82bee...c8b Kjøpte du en størrelse større enn vanlig? Anonymkode: 582c3...ed3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #5 Skrevet 23. september 2021 Vet ikke hva mine heter, de er 2 år gamle, men er en av Madlavariantene. Liker de godt, men de blir klamme etter noen timer, og plaskregner det kan jeg bli litt våt ytterst på foten. Men har nettopp bestilt meg et nytt par med ullforing. Syns de holder seg bra, ser overhodet ikke slitt ut etter to år! Har ingen andre sko som kan skryte av det samme. 😂 Normale i størrelsen vil jeg si. Anonymkode: d3400...ea9
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #6 Skrevet 23. september 2021 Jeg blir klam på føttene av de skoene, de puster mye mindre enn feks skinn eller goretex-joggesko Anonymkode: 9f118...5f0
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #7 Skrevet 23. september 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Takk for svar de du har kan jeg ikke les at skal være vannavvisende så kanskje derfor du ble så fort våt. De er mer som vanlige joggesko. Jeg tenker på en variant av disse: Madla Wr | Kastel | Støvler & boots | Miinto.no Anonymkode: 582c3...ed3 Lille Vinkel sko reklamerte iallfall med at skoene fra merket er vanntette, så litt merkelig hvis en type ikke er det. 3 hours ago, AnonymBruker said: Kjøpte du en størrelse større enn vanlig? Anonymkode: 582c3...ed3 Jeg bruker 35 til vanlig og 36 passet meg fint. Anonymkode: 82bee...c8b
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #8 Skrevet 23. september 2021 Disse har jeg også fundert på å kjøpe. Hvordan er sålen på de? Passe de en bred fot? Anonymkode: c380d...400
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #9 Skrevet 23. september 2021 Jeg har kastel Lofoten, samme har min sønn. Han elsker sine, og bruker de mye, synes de tåler en del vann. Jeg har bare brukt mine en gang, gode å gå med. Både jeg og sønnen min har smale føtter, så vet ikke om de passer bred fot. Anonymkode: 41386...7b2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #10 Skrevet 23. september 2021 Har aldri blitt våt på beina med kastel skoa mine, superfornøyd 👌🏻🤩 Anonymkode: aa87b...5fd
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #11 Skrevet 23. september 2021 Jeg har 3 par sko fra Kastel, to vanntette varianter (Madla) og en som ikke er vanntett (Kvisvik - samme som den noen linket til over, den er ikke ment å være vanntett). Madla holder seg ganske vanntette, men må impregneres etter en stund. Best med ullfor, enig i at de kan bli litt klamme. Anbefaler også å vippe opp fremfor ned i størrelsen dersom man står mellom to størrelser. Lissene er litt rare - de er veldig lange, og metallbitene på enden klasker mot skoen når man går. Jeg løser det ved å knyte dem på en litt kreativ måte. Grunnen til at jeg likevel er veldig glad i skoene og har kjøpt et ekstra par, er at de er mye penere enn andre vanntette joggesko jeg har sett, de kan fint brukes i byen uten at man ser ut som man er på vei til skogen. De holder veldig godt, og er veldig fine vår/høst/mildt vintervær. Anonymkode: a91b4...d83 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå