Gå til innhold

Skal kjøpe håndklær. Jeg trenger råd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe mange håndklær. Minst 16. Alle våre er litt fra her og der, ingen farger matcher, og alt er utvasket.

Er "Karlstad" fra Jysk bra nok? Det frister veldig, siden det er 4 badehåndklær for 200, og jeg skal ha 8 badehåndklær.

Har noen andre butikker tilbud nå? Jeg ser Princess har 3 for 2 på en serie, "Tom" bambushåndkle. Bambus er best?

Jeg skal ikke ha mønster. Jeg synes ensfargete er best.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Ikea har bra kvalitet/pris..

• Liker 1
Skrevet

Du får det du betaler for, sier seg selv at billige håndklær ikke er like bra.

Du ser det på tykkelsen, sømmene, hempene, om de tåler kokvask og om de holder seg.

Anonymkode: dbf64...1cb

Skrevet

Vi har karlstad fra jysk, jeg syns de er gode :) 

Anonymkode: c47d7...bd7

Skrevet

Vi har city serien fra Princess, de har 3 for 2 tilbud nå. 

Anonymkode: 0e1c0...44d

Skrevet

Lexington og Gant, hvis du ikke bor så langt fra Vestby har de gode priser på i outlet butikkene

Anonymkode: 9aca1...b81

Skrevet (endret)
On 9/23/2021 at 9:36 AM, AnonymBruker said:

Vi har city serien fra Princess, de har 3 for 2 tilbud nå. 

Anonymkode: 0e1c0...44d

Tilbudet har gått ut, hvis det ikke er et tilbud du får som medlem/kundeklubb.

On 9/23/2021 at 9:28 AM, LeneXCII said:

Synes Ikea har bra kvalitet/pris..

On 9/23/2021 at 9:33 AM, AnonymBruker said:

Du får det du betaler for, sier seg selv at billige håndklær ikke er like bra.

Du ser det på tykkelsen, sømmene, hempene, om de tåler kokvask og om de holder seg.

Anonymkode: dbf64...1cb

On 9/23/2021 at 9:34 AM, AnonymBruker said:

Vi har karlstad fra jysk, jeg syns de er gode :) 

Anonymkode: c47d7...bd7

Takk for svar.

8 hours ago, AnonymBruker said:

Lexington og Gant, hvis du ikke bor så langt fra Vestby har de gode priser på i outlet butikkene

Anonymkode: 9aca1...b81

Noe sier meg at det er mange hundre kr for en badehåndduk... Jeg hadde tenkt meg mer i prisklasse 1000 for 6 badehåndduker. 6 badehåndklær blir 916 på Princess hvis jeg benytter meg av de bambus de har 3 for 2 nå.

Jeg skal gå og kjenne på de. Det er viktigst at badehåndklærne suger opp mye vann. Håndhåndukene kan jeg kjøpe billigere, som på Jysk eller Ikea.

Endret av ops2
Skrevet
ops2 skrev (På 23.9.2021 den 8.41):

Jeg skal kjøpe mange håndklær. Minst 16. Alle våre er litt fra her og der, ingen farger matcher, og alt er utvasket.

Er "Karlstad" fra Jysk bra nok? Det frister veldig, siden det er 4 badehåndklær for 200, og jeg skal ha 8 badehåndklær.

Har noen andre butikker tilbud nå? Jeg ser Princess har 3 for 2 på en serie, "Tom" bambushåndkle. Bambus er best?

Jeg skal ikke ha mønster. Jeg synes ensfargete er best.

Jeg har hatt noen av de fra jysk en lang stund nå og jeg er veldig fornøyd med de, de både vaskes og tromles ofte.

Anonymkode: a9f7f...581

Skrevet

De princess håndklene i bambus blir stive og fæle etter en stund. Ikke har de veldig god absorpsjonsevne heller! De varte knapt et år her i huset (og ja, jeg har prøvd både å lufttørke og ha de i tørketrommel, like kjipt begge deler).

Vi er veldig fornøyd med Kornan fra Ikea, de er like fine etter 5 år, med jevnlig tørketromling. 59kr for badelaken der. Vi har de grå, veldig nøytral og grei farge.

Anonymkode: 72a0a...711

• Liker 1
Skrevet
On 9/24/2021 at 1:24 PM, AnonymBruker said:

Jeg har hatt noen av de fra jysk en lang stund nå og jeg er veldig fornøyd med de, de både vaskes og tromles ofte.

Anonymkode: a9f7f...581

On 9/24/2021 at 4:13 PM, AnonymBruker said:

De princess håndklene i bambus blir stive og fæle etter en stund. Ikke har de veldig god absorpsjonsevne heller! De varte knapt et år her i huset (og ja, jeg har prøvd både å lufttørke og ha de i tørketrommel, like kjipt begge deler).

Vi er veldig fornøyd med Kornan fra Ikea, de er like fine etter 5 år, med jevnlig tørketromling. 59kr for badelaken der. Vi har de grå, veldig nøytral og grei farge.

Jeg skulle ha lest disse svarene... jeg har kjøpt de bambushåndklærne fra Princess. 😢 Jeg kunne ha fått 17 Ikeabadelaken for det jeg betalte for 6 fra Princess.

Vel, kjøpt er kjøpt.

Skrevet (endret)
ops2 skrev (På 23.9.2021 den 8.41):

Karlstad er veldig bra. Har nesten bare den typen selv. Min eneste innvending er at jeg synes Jysk sine håndklær har fått mindre fluffy floss de senere år så jeg liker de gamle håndklærne fra Jysk bedre men siden du ikke har noe sammenlikningsgrunnlag så tror jeg du kommer til å like dem. De holder godt både i bruk og vask. 

Endret av Cata
Korrigert tastefeil
Skrevet
9 hours ago, Cata said:

Karlstad er veldig bra. Har nesten bare den typen selv. Min eneste innvendig er at jeg synes Jysk sine håndklær har fått mindre fluffy floss de senere år så jeg liker de gamle håndklærne fra Jysk bedre men siden du ikke har noe sammenlikningsgrunnlag så tror jeg du kommer til å like dem. De holder godt både i bruk og vask. 

Takk for svar.

Skrevet
ops2 skrev (10 timer siden):

Jeg skulle ha lest disse svarene... jeg har kjøpt de bambushåndklærne fra Princess. 😢 Jeg kunne ha fått 17 Ikeabadelaken for det jeg betalte for 6 fra Princess.

Vel, kjøpt er kjøpt.

Det er riktignok seks år eller så siden jeg hadde de Princess-håndklærne, så det kan godt hende de har blitt bedre siden den gang! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...