Gå til innhold

kresen penis?

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei,

jeg og typen har vært sammen i snart 4mnd og har det kjempe fint sammen,på alle plan :)

men det er en ting når det kommer til sex og slikt..har snakket med han om det men tenkte jeg skulle se om andre har opplevd det samme eller kunne komme med tips..

problemet er at han ik kommer når jeg suger han og han sier at han har en kresen penis...jeg har prøvd virkelig men han kommer ikke av at jeg bare suger han,han må hjelpe til litt selv...noen som har noen tips til hvordan jeg kan gjøre hele "jobben"?? lurer lissom på om jeg gjør noe gærent men han sier at det er kjempe godt og sann,men jeg vil jo at han skal komme...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel kanskje bare han som kan svare på det.

Eller??

Skrevet
Det er vel kanskje bare han som kan svare på det.

Eller??

Ja, det er det bare partneren din som kan svare på. Alle gutter liker forskjellige ting!

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Jeg har aldri kommet med oralsex. Det går bare ikke, sånn er det med meg i hvert fall.

Gjest Dum Perignon
Skrevet
Jeg har aldri kommet med oralsex. Det går bare ikke, sånn er det med meg i hvert fall.

Prøv sammen med ei jente, så skal du se.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Prøv sammen med ei jente, så skal du se.

Påstår du at jeg tok feil? Jaja, fort gjort.

Skrevet

Forsikrer du deg om at hele penisen blir behandlet samtidig (viktig å passe på at skaftet holdes varmt, og gjerne fuktig) så skal du se at han kanskje kommer.

Skrevet

Tror det er veldig vanskelig for gutter å kommer bare av å bli sugd..

Jeg må i allefall runke samtidig.. Runker ganske langt opp, nesten så langt det går og suger rett under.. hvis ikke det er sånn du gjøre det så kan du jo prøve det å se om det går da..

Skrevet

Vanlig problem dette her for jenter uten særlig annen erfaring enn at de har hørt ordet "suge". Det er ikke sugingen det dreier seg om her. Penis må ronkes i tillegg, dvs. føre hånden opp og ned langs penisskaftet samtidig som jenta bruker munnen på penishodet. Bruk tunga og ikke bare "sug". Sugingen i seg selv gir ikke noe. Det samspillet mellom ronkingen, varmen i munnhulen og tungebruken som gir resultater (les; orgasme) for mannen.

Gjest Gjest_Cuba_*
Skrevet
Vanlig problem dette her for jenter uten særlig annen erfaring enn at de har hørt ordet "suge". Det er ikke sugingen det dreier seg om her. Penis må ronkes i tillegg, dvs. føre hånden opp og ned langs penisskaftet samtidig som jenta bruker munnen på penishodet. Bruk tunga og ikke bare "sug". Sugingen i seg selv gir ikke noe. Det samspillet mellom ronkingen, varmen i munnhulen og tungebruken som gir resultater (les; orgasme) for mannen.

det jeg ville fram til :)

Skrevet

tja, det kommer jo ikke bare an på hvordan jenta gjør det, heller. Menn er forskjelllige, rett og slett, og liker forskjellinge ting. Jeg har fått høre at jeg er flink til å suge, har pleid å få til å suge til utløsning. Men med nåværende går det rett og slett ikke, og jeg har prøvd det meste men ingenting hjelper! Men han liker det godt, og det er jo det som teller, at han har det bra!

Gjest Gjest_Cuba_*
Skrevet

Men har du fått det til ved bare å suge uten å bruke henda..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...