Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både Ap og nå H har varslet at statsstøtten til HRS fjernes.

Nå er det bare venstrevridde organisasjoner som får statsstøtte. Man må ha riktige politiske meninger for å få penger av staten. Tar man opp det problematiske ved tvangsekteskap, sharia, islam og omskjæring - da er man ut av det gode selskap. Det mest rettferdige er at enten alle får, eller ingen. Men når har ting vært rettferdige når det gjelder norske politikere?

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke venstrevridde organisasjoner tenker du på som får statsstøtte?

• Liker 11
Skrevet

Det var vel ikke spesielt uventet. Man skal gre makta med hårene, mene de "riktige" meningene og slåss for å forsvare det ekstreme samfunnseksperimentet befolkningsutskiftning for å få et sugerør ned i felleskassa. Eller å mene at jordkloden snart brenner opp av menneskeskapte klimaendringer selvsagt. Da får man automatisk utdelt to sugerør.

Min mening er at statsstøtte er en forbannet uting og burde vært avskaffet dagen etter det ble innført. 

• Liker 7
Skrevet

Jeg tror HRS vil klare seg uten denne støtten. 

• Liker 5
Skrevet
Drizzt skrev (8 timer siden):

Nå er det bare venstrevridde organisasjoner som får statsstøtte. Man må ha riktige politiske meninger for å få penger av staten. Tar man opp det problematiske ved tvangsekteskap, sharia, islam og omskjæring - da er man ut av det gode selskap. Det mest rettferdige er at enten alle får, eller ingen. Men når har ting vært rettferdige når det gjelder norske politikere?

Det virker som om støtten deles ut basert på politikernes dagsform eller hva de føøøøler om den organisasjonen, ikke basert på satte, objektive kriterier. Da blir det fort slik at dem politikerne ikke liker meningene til, ikke skal få støtte. Det beste ville uansett være at den som vil starte en politisk blogg eller organisasjon for særinteresser finansierer denne selv, da slipper de også innblandingen til de politisk korrekte herskerne på Løvebakken.

• Liker 1
Skrevet

Tenk hvor ille det hadde blitt om viktig og ærlig journalistikk fikk statsstøtte. Herregud, hvor ille det hadde blitt!

Skrevet
Drizzt skrev (9 timer siden):

Helt enig - dette er så politisk ensidig at man blir helt satt ut. På tide å fjerne støtten til alle slags organisasjoner som fremmer innvandring og multikultur, deres virksomhet er både uærlig og skadelig.

Skrevet

En gledens dag. Endelig er det slutt på at mine skattekroner skal finansiere det makkverket HRS er.

De finner sikkert noen rike rasistiske onkler til å finansiere bloggen.

• Liker 4
Skrevet
Haddy skrev (24 minutter siden):

En gledens dag. Endelig er det slutt på at mine skattekroner skal finansiere det makkverket HRS er.

Makkverk? Hege Storhaug er en av få journalister som våger å tale den tankeløse multikulturalismen imot, og granske all elendigheten islam har brakt til Norge.

Hun er en av mine største helter.

Det som er leit, er at mine skattekroner skal kastes bort på snyltende innvandrere, moskéer, et uærlig media og et helt økosystem av organisasjoner som jobber med å ødelegge Norge.

Skrevet

Husker den gangen HRS oppfordret til å ta bilder av muslimer og sende inn til HRS slik at de kunne dokumentere hva som skjer med Norge. Ser man ikke det problematiske i det å oppfordre til å ta bilde av tilfeldige muslimer på gaten til et slags HRS-prosjekt, så veit jeg ikke om det går an å snakke om en felles forståelse av hva HRS gjør, og metodene de bruker.

Personlig synes jeg HRS er en tendensiøs bloggvirksomhet med lite å tilføre debatten. Dessuten er de lite relevante, slik de holder på. 

• Liker 5
Skrevet
Søgni skrev (27 minutter siden):

Husker den gangen HRS oppfordret til å ta bilder av muslimer og sende inn til HRS slik at de kunne dokumentere hva som skjer med Norge. Ser man ikke det problematiske i det å oppfordre til å ta bilde av tilfeldige muslimer på gaten til et slags HRS-prosjekt, så veit jeg ikke om det går an å snakke om en felles forståelse av hva HRS gjør, og metodene de bruker.

Personlig synes jeg HRS er en tendensiøs bloggvirksomhet med lite å tilføre debatten. Dessuten er de lite relevante, slik de holder på. 

Mener du vanlige medier har noe konstruktivt å bidra med?

Hege forteller i alle fall hva som skjer, så får man tolke selv.

Det å dokumentere den kulturelle revolusjonen i Norge synes jeg er helt fornuftig.

Skrevet (endret)
Millaz skrev (16 timer siden):

Hvilke venstrevridde organisasjoner tenker du på som får statsstøtte?

Klassekampen? eies av bla rødt,fagforbundet, fellesforbundet ++

Dagbladet?  "I Dagbladets leder 10. september 2011 slo avisen fast sin holdning mot Fremskrittspartiet: «Helt siden Anders Langes Parti ble stiftet på Saga kino i Oslo i 1973, har denne avis vært en aktiv motstander av partiet, politikken og alt dets vesen.»"

Dagsavisen?
++

Mediahus som VG, NRK,TV2 ++ står alle også på venstresiden dog ikke like langt ut som de nevnt over. Unntaket i Norge blant de store mediahusene er Nettavisen og Aftenposten som står mer eller mindre i sentrum politisk. Dessverre har også både nettavisen og aftenposten beveget seg svakt mot venstre i nyere tid, Spesielt etter at Nettavisen ble kjøpt opp av Amedia.

Nettavisen / Stavrum hadde en ekstremt fin oversikt over hvor alle avisene i Norge lå politisk ut ifra hva deres journalister stemte, Den var mange år gammel og finner den ikke lenger. Men en nyere artikkel bekrefter fortsatt at media i Norge er ekstremt venstrevridd.

404947790_NyetallToavtrejournalisterstemmerpvenstresiden.png.ed4698cdde40ed0466d50cd2174be7b8.png

https://www.nettavisen.no/nyheter/nye-tall-to-av-tre-journalister-stemmer-pa-venstresiden/s/12-95-3424124596

Så kommer alle organisasjoner som ikke er mediahus som fremmer venstrevridd propaganda eller multikultur.

Endret av MAGEROST
  • Liker 3
Skrevet
Lampe1 skrev (4 minutter siden):

Mener du vanlige medier har noe konstruktivt å bidra med?

Hege forteller i alle fall hva som skjer, så får man tolke selv.

Det å dokumentere den kulturelle revolusjonen i Norge synes jeg er helt fornuftig.

HRS skal være en humanitær organisasjon med rett til å foreslå medlemmer til UNE. Når kom siste utredning, analyse eller rapport fra HRS? Det er dette de liksom skal komme med. De er ikke "vanlige medier". Sier de selv. 

Og så spørs det vel hva man legger i begrepet dokumentasjon. Enhver kan lage en blogg og si de dokumenterer. Det kan de jo forsåvidt også fortsette med? 

• Liker 2
Skrevet
Søgni skrev (11 timer siden):

HRS skal være en humanitær organisasjon med rett til å foreslå medlemmer til UNE. Når kom siste utredning, analyse eller rapport fra HRS? Det er dette de liksom skal komme med. De er ikke "vanlige medier". Sier de selv. 

Og så spørs det vel hva man legger i begrepet dokumentasjon. Enhver kan lage en blogg og si de dokumenterer. Det kan de jo forsåvidt også fortsette med? 

Jeg synes de gjør en god jobb med sin dokumentasjon. Selvfølgelig kan de bli bedre, og levere flere rapporter til myndighetene.

Ønsker du virkelig kun at totalt ukritiske organisasjoner skal eksistere på innvandringsfeltet? 

Skrevet (endret)
Haddy skrev (12 timer siden):

islamsk råd får fortsatt støtte. Du vet hvem som er de største rasistene ? Ikke det nei.Jeg tenkte meg det. Prøv som araber å gifte deg med en som er farget. 

Det var som foeventet.  Det er kun en politisk retning  som får støtte i Norge .Våger du å påpeke feil ved islam og problemer med innvandring , så er du rasist og det som verre er.selv om det som legges fram er fakta..

HRS har heldogvis sin støtte i stadig større del av befolkningen. De vil overleve likevel

Endret av Jon Are

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...