AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #1 Skrevet 23. september 2021 Jeg og eks har ett barn på 3 sammen og barnet har hele tiden bodd hos meg. Far viser interesse for 1-2 timer treff en gang i uken og ikke noe mer. Nå har jeg mulighet til å få jobb som er godt betalt og innenfor min utdannelse. Jeg har virkelig lyst til å ta sjansen på den jobben, men det krever at vi flytter ca 2 timer unna. Kan bf nekte meg dette? Anonymkode: dfc2a...a93
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #2 Skrevet 23. september 2021 Nei, far kan ikke nekte, og to timer er ikke urimelig langt unna. Anonymkode: 31fab...098
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #3 Skrevet 23. september 2021 Du må gi beskjed 3 måneder før du flytter og da kan far ta det på fvk og deretter gå til sak om hovedomsorgen om dere ikke blir enige. Anonymkode: e4201...e5b
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #4 Skrevet 23. september 2021 Hva med å la barnet flytte til far, han virker mest følelsesmessig stabil her? Virker som han bare rett og slett holder avtalene sine, og det fremstår feil for deg at han ikek ønsker å endre de. Anonymkode: 8b980...aa2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #5 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hva med å la barnet flytte til far, han virker mest følelsesmessig stabil her? Virker som han bare rett og slett holder avtalene sine, og det fremstår feil for deg at han ikek ønsker å endre de. Anonymkode: 8b980...aa2 Han virker mest følelsesmessig stabil fordi han ser barnet 1-2 timer i uken??? Nor mer har han ingen interesse av. Gjett hvem som har barnet alle de andre timene i uken? Mener du seriøst at han skal overta hele omsorgen da interessen hans kun er 1-2 timer i uka og sånn har det vært siden vi flyttet fra hverandre da barnet var 8 mnd? Anonymkode: dfc2a...a93 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå