Gå til innhold

Hun har store bryster.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg prøver å late som jeg ikke er interessert i dem, for å virke som en mann som er opptatt av verdier og gjøre henne trygg. 

Er det riktig taktikk?

Anonymkode: 9d5de...d3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men jeg prøver å late som jeg ikke er interessert i dem, for å virke som en mann som er opptatt av verdier og gjøre henne trygg. 

Er det riktig taktikk?

Nei. Ville sagt at det kun var brystene som gjorde at jeg var interisert.

Damer liker å få oppmerksomhet for brystene sine.

Anonymkode: c39ad...f21

• Liker 2
Skrevet

Litt interesse i passende situasjoner er bare fint. Stadig tafsing i tide og utide er imidlertid bare plagsomt.

Anonymkode: 6a128...3c2

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det riktig taktikk?

Min erfaring er å gjøre begge deler. Gi henne komplimenter for hennes attributter og henne som person. Seksuell flørt i hverdagen uten at det nødvendigvis trenger å føre til noe krav om sex er bare bra. 

Anonymkode: d95b6...4b6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei. Ville sagt at det kun var brystene som gjorde at jeg var interisert.

Damer liker å få oppmerksomhet for brystene sine.

Interisert? 

Anonymkode: d355d...a1d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Interisert? 

Beklager feilstavelse. Skulle stå interessert. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Interisert? 

Må beklage at rett skrivingen ble feil. Mente interessert .

Skrevet

Jeg har ikke det problemet, jeg liker bryster i passe størrelse og litt faste er fint.

Skrevet

Store bryster er flott. Spesielt nå de er faste. Liker å leke, kysse og suge på brystene. De fleste kvinner liker det og de like å få oppmerksomhet for brystene sine😉

Skrevet

Du må vise interesse for puppene, men ikke bare puppene. Men skjønner på en måte tankegangen din. 
liker du dem så la henne få vite at du liker dem.

Anonymkode: 2c64c...491

• Liker 3
Skrevet

Hei ts, jeg skjønner begrunnelsen din for å gjøre som du gjør, og jeg skjønner også hvor tankegodset kommer fra. 

Men hvorfor ikke gi blaffen i det andre, folk som du ikke har noe med å gjøre, synes, og så gir du *henne* det komplimentet at du attrår henne også på grunn av dadileisene og boller deg med de som du vil og ikke legger skjkl på at du synes det er deilig?

Skrevet
draug 75 skrev (6 minutter siden):

Hei ts, jeg skjønner begrunnelsen din for å gjøre som du gjør, og jeg skjønner også hvor tankegodset kommer fra. 

Men hvorfor ikke gi blaffen i det andre, folk som du ikke har noe med å gjøre, synes, og så gir du *henne* det komplimentet at du attrår henne også på grunn av dadileisene og boller deg med de som du vil og ikke legger skjkl på at du synes det er deilig?

Du har helt rett.

Kvinner blir aldri trygge av menn som spiller falsk. Så her er det vinn-vinn hvis du klarer å være ærlig. 

Anonymkode: e9cad...12d

Skrevet
Bos43 skrev (På 23.9.2021 den 9.24):

Store bryster er flott. Spesielt når de er faste. Liker å leke, kysse og suge på brystene. De fleste kvinner liker det og de liker å få oppmerksomhet for brystene sine😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...