Gå til innhold

Hvordan «finne» den tiltrekkende versjonen av seg selv igjen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliten 2-barnsmor her. 
da jeg bare hadde 1 klarte jeg å føle meg sexy og selvsikker. 
gikk opp en del når jeg fikk nr2. Men er nede igjen til startvekt. Føler meg likevel «slafsete» og som en grå mus. 
jeg kjenner ikke meg selv igjen, hvor ble det av den sexy dama jeg elsket? 

noen tips? 
Jeg har tidligere brukt botox, fikset på bryn osv. men det alene var jo ikke hva som ga meg gløden min.. Hmm. Hva gjør dere andre ?

Anonymkode: e73a2...9cc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gløden du leter etter kommer innenfra. Når du føler deg bra, ser du også bra ut. Nok søvn (vet det kan være en utfordring nå) trene, gjøre ting som får deg i godt humør, kle deg i klær du syntes er fine, dusje daglig, stelle seg. Det henger ofte sammen, ser du bra ut, føler du deg bra og føler du deg bra, så syntes også det på utsiden.

Anonymkode: ded4e...4c6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.9.2021 den 6.11):

Gløden du leter etter kommer innenfra. Når du føler deg bra, ser du også bra ut. Nok søvn (vet det kan være en utfordring nå) trene, gjøre ting som får deg i godt humør, kle deg i klær du syntes er fine, dusje daglig, stelle seg. Det henger ofte sammen, ser du bra ut, føler du deg bra og føler du deg bra, så syntes også det på utsiden.

Godt poeng. Jeg har kjøpt meg nytt tøy, kasta masse av de klærne som jeg har brukt, men egentlig hater. Føler meg bedre allerede. Bestilt meg time til botox og begynt å trene mer. prøver. 
skal til frisøren om en uke. Farge bryna etterpå. 
snakker penere til meg selv. ❤️
-ts 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Godt poeng. Jeg har kjøpt meg nytt tøy, kasta masse av de klærne som jeg har brukt, men egentlig hater. Føler meg bedre allerede. Bestilt meg time til botox og begynt å trene mer. prøver. 
skal til frisøren om en uke. Farge bryna etterpå. 
snakker penere til meg selv. ❤️
-ts 

Den siste der, er så viktig! Det bør mange bli flinkere til, meg selv inkludert. Vi er gjerne vår største kritiker.

• Liker 2
Skrevet

For meg hjalp det å trene, fordi trening/aktivitet alltid har gitt meg overskudd. Fordi jeg hadde dem alene mesteparten av tiden så fant jeg øvelser/trening jeg kunne gjør med dem og som de også syntes var morsomt - det finnes faktisk øvelser hvor du kan bruke barna som "vekter" :) 

Jeg har ingenting imot botox, restylane eller juvaderm eller annet, men hvis du ønsker en endring INNI deg så tror jeg du skal søke andre steder enn utelukkende å tenke at en injeksjon fikser tingene. 

• Liker 1
Skrevet
Nooni skrev (12 timer siden):

For meg hjalp det å trene, fordi trening/aktivitet alltid har gitt meg overskudd. Fordi jeg hadde dem alene mesteparten av tiden så fant jeg øvelser/trening jeg kunne gjør med dem og som de også syntes var morsomt - det finnes faktisk øvelser hvor du kan bruke barna som "vekter" :) 

Jeg har ingenting imot botox, restylane eller juvaderm eller annet, men hvis du ønsker en endring INNI deg så tror jeg du skal søke andre steder enn utelukkende å tenke at en injeksjon fikser tingene. 

Enig i denne. Skjønnhet kommer faktisk innenfra, ved at man er glad, positiv og tilfreds. Noen ganger hjelper det å fikse litt på ting, feks gå til frisøren, farge brynene osv. Er man fornøyd og tilfreds med utseendet, har man det ofte bedre med seg selv og det igjen reflekteres på utsiden. Så det henger sammen. Har ikke noe i mot botox og slikt jeg heller, bare pass på at det ikke blir «nøkkelen» til at du føler deg bra. 

Skrevet

Trening, trening, trening. Gjør noe morsomt med noen som får deg til å le. Gjør noe du mestrer. 

Anonymkode: 27a31...05b

• Liker 3
Skrevet

Er denne tråden reklame for Botox? 

Anonymkode: fb220...718

• Liker 3
Skrevet

Trening gjør jeg, prøver, målet er 4 ganger i uken. Men blir ofte bare 3. jeg synes det likevel ikke er så alt for galt, mtp at det var i null lenge. 
-ts 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er denne tråden reklame for Botox? 

Anonymkode: fb220...718

Helt riktig, der traff du spikeren på hodet 😍
-ts

• Liker 1
Skrevet

Jeg føler meg ofte freshere med litt farge på meg. Røde negler eller røde lepper gjør at jeg føler meg veldig mye bedre.

Samme gjelder egentlig klær. Synes ikke folk burde være så redde for farger.

Anonymkode: c7269...545

• Liker 4
Skrevet

Jeg har det også sånn. 32 år, og det siste året har vært veldig tungt med en heavy depresjon. Jeg har gått ned alt for mye i vekt, har ikke hatt overskudd til å trene, og sovet dårlig. Det har gått veldig utover utseendet. Jeg savner den gamle meg, som hadde utstråling, følte seg bra og fikk komplimenter. Jeg kan ikke huske sist noen sa jeg ser bra ut, Det er akkurat som om jeg har visnet. Gløden er borte. 

Prøver og være ute så mye som mulig. Har ingen energi til trening, men jeg går lange turer i dagslys hver dag. Det føler jeg hjelper. Også har jeg kjøpt meg ordentlige hudpleieprodukter så jeg forhåpentligvis mister litt den "gustenheten" som virker og ha satt seg i ansiktet.  Også prøver jeg og  fokusere på det positive i livet. 

Anonymkode: f2c73...038

Skrevet

Ser du nevner botox, det er vel det som fungerer minst på problemet ditt. Du ødelegger trynet ditt og vil se ut som ei kjøttkake om noen år.

Anonymkode: 18df5...cd0

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan enkelte får denne tråden til å handle om botox- det ble skrevet i en bisetning. Les nå hva Ts skriver da!

Anonymkode: 45732...fec

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...