AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #1 Skrevet 22. september 2021 Jeg har «alt på stell». Siste på lista er en godt betalt jobb som nå er i boks. ellers lever jeg A4 livet med mann, fint hus, barn, to biler osv. vi har alt (utenom valpen som kommer til sommeren 🤪). Vi ber om å ikke få gaver, evnt kun få gaver vi kan bruke opp til jul, for vi har virkelig alt vi trenger 😅 Jeg ser nå at med den nye jobben har jeg mulighet til å spare 15-20,000 i mnd etter faste utgifter. Og da er det tatt med litt ekstra til uventet utgifter. Jeg har aldri i mitt liv hatt så mye til «overs». Og jeg vil gjøre noe med pengene, ikke alle hver eneste mnd. Vil jo spare i tilfelle et eller annet. Men kanskje det fra første/andre mnd. Som en belønning til meg selv. Vurderer aksjer, da jeg tidligere har lekt litt med det. Og gikk i pluss. Utenom norwegian når corona inntraff, det gikk dritt 🙉 Men ønsker også noe annet for å unne meg noe, kun meg. Typ skikkelig spa? Har noen ideer som de ville gjort for seg selv? for ens eget velvære, litt sånn egoistisk. Anonymkode: e34a3...a86
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #2 Skrevet 23. september 2021 "vaner" jeg først fikk da alt var på stell med delvis nedbetalt hus, godt betalt jobb og trekk til pensjonssparing, var: Ansiktsbehandling annenhver måned, alltid bo luksuriøst på ferie, unne meg noen fine ting (dyre vesker, en burberry trench, armbånd..), aldri tenke pris når jeg kjøper gode råvarer til mat, hente take-away fra skikkelige restauranter.. Dette var etter ca 15 år som student, så nyansatt, så ny boligeier, så oppussing... Der jeg alltid var prisbevisst og fornuftig. Men innså at vi ville gå i graven med veldig mye på bok om vi ikke la om vanene. Så det var absolutt en gradvis overgang å fortelle meg selv at jeg hadde pengene 😅 Anonymkode: 622b5...105
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå