AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #1 Skrevet 22. september 2021 Det har han egentlig alltid gjort. Han er kjent i vennegjengen for at han er umulig å få tak i. Jeg tror det handler om at han blir stresset av at det ringes og sms-es hele tiden. Moren hans ringer veldig mye, flere ganger om dagen egentlig bare for å spørre hvordan det går. Han har skrudd av alle varsler for messenger, snapchat, instagram og en periode hadde han heller ikke varsel på for SMS. Vi bor ikke sammen, men møtes jo flere ganger i uka og snakker sammen på telefon hver kveld for å si god natt. Jeg sms-er ikke mye, men når jeg gjør det er det ofte fordi jeg lurer på et eller annet, men jeg får jo da svar veldig sent. I dag sendte jeg et spørsmål til han rundt 12-tiden, nå har det jo gått 13 timer og han har ikke svart. Jeg mistenker ingenting eller noe sånn, men jeg blir frustrert over at det er så vanskelig å få tak i ham. Tror også at jeg får en følelse av å være veldig uviktig når han ikke orker å svare. Når jeg ikke tar telefonen derimot, blir han frustrert 😜 Hadde du brydd deg eller er jeg oversensitiv? Jeg skjønner jo at han blir stresset av å alltid være tilgjengelig, men jeg føler ikke det er så mye å kreve at han sjekker telefonen iblant for å se om jeg har ringt eller sms-et, for da er det jo for at jeg lurer på noe, ikke bare for å bable! Anonymkode: a90a6...e0a
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #2 Skrevet 23. september 2021 For min del hadde det vært avgjørende hvor ofte det er slik? Jeg er litt lik som kjæresten din. Misliker å være tilgjengelig døgnet rundt, og kan være ganske treig til å svare på ting. Allikevel leser jeg alltid ofte når det kommer noe. Er det viktig svarer jeg fort, er det småprat kan jeg drøye det.. Hadde en ex som var helt som din, og la meg egentlig ikke bort i det. Helt til moren min var i en ulykke, og jeg satt på sykehuset og forsøkte å få tak i han. Husker eksen brukte 10 timer på å svare… Og det var ikke pga jobb, bare at han ikke hadde giddet å se på tlf.. Anonymkode: c1e73...1a0 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #3 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): For min del hadde det vært avgjørende hvor ofte det er slik? Jeg er litt lik som kjæresten din. Misliker å være tilgjengelig døgnet rundt, og kan være ganske treig til å svare på ting. Allikevel leser jeg alltid ofte når det kommer noe. Er det viktig svarer jeg fort, er det småprat kan jeg drøye det.. Hadde en ex som var helt som din, og la meg egentlig ikke bort i det. Helt til moren min var i en ulykke, og jeg satt på sykehuset og forsøkte å få tak i han. Husker eksen brukte 10 timer på å svare… Og det var ikke pga jobb, bare at han ikke hadde giddet å se på tlf.. Anonymkode: c1e73...1a0 Det er ganske ofte at han ikke tar telefonen og svarer sent, men det er vel kanskje mer vanlig at han bruker 2-3 timer på sms eller å ringe tilbake. Det er ikke veldig ofte at det tar et halvt døgn før han svarer. Men jeg bruker aldri å ringe mer enn en eller to ganger. Hadde det vært en ulykke eller noe så hadde jeg nok ringt mange ganger, og da tror jeg nok han hadde skjønt alvoret. Hans mamma har jo ødelagt litt for seg selv der at hun kan ringe 4-5 ganger på rad bare fordi hun lurer på hva han har gjort i dag. Så han tar det ikke som noe alvorlig tegn om hun ringer mange ganger. Men jeg tenker at han kanskje hadde skjønt at det var noe ekstra viktig om jeg ringte mange ganger da. Snakket med ham om det i går kveld/natt faktisk og sa at jeg blir litt lei meg fordi jeg føler meg ikke så viktig når han ikke svarer. Og at om det for eksempel skjer noe gøy som jeg vil fortelle om, skriver jeg heller til en venn og ikke til kjæresten, fordi det er ikke noe gøy å skrive til noen som du nesten vet ikke kommer til å svare. Han skjønte det og sa at han skulle bli bedre. Vi får se da Han mener nok ikke noe vondt med det i hvert fall. Han kunne ikke svare på hvorfor han ikke bare kan sende et kort svar. Men han skjønte at det ikke er mye å forvente at han svarer eller om han er veldig opptatt kanskje bare svarer "jeg har ikke tid til å prate nå, men ringer deg etterpå". Anonymkode: a90a6...e0a
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #4 Skrevet 23. september 2021 Jeg er som typen din og jeg vet det kan være frustrerende for folk Jeg har på nattmodus på tlf hele tiden, MEN, om noen virkelig trenger få tak i meg, så kan de ringe 3 ganger på rad og da kommer de igjennom på tlf min på forsøk nr 4. Dette har jeg selvfølgelig ikke fortalt til mamma, for det blir for mye mas da hun tror den minste ting er krise, men både typen og bestevenninnen min vet dette Anonymkode: 7d45e...e98 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #5 Skrevet 23. september 2021 Jeg kan også fikse på instillinger at jeg kun kan bli nådd av visse personer, så det finnes masse løsninger her, om typen din gidder sette seg inn i det Anonymkode: 7d45e...e98 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #6 Skrevet 23. september 2021 Føler kanskje du er oversensitiv som du fint beskriver det. Mann her btw. Selv har jeg 150 uleste meldinger på tlf 😂 Jeg har også skrudd av varsler på snap, insta, messenger, tiktok osv. Den deiligste følelsen er når jeg kommer hjem fra jobb og kan legge tlf på kjøkkenbenken. Hvis folk vil prate med meg kan de like godt ringe, for jeg gidder ikke skrive sms... 😛 Anonymkode: 9c708...672 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #7 Skrevet 23. september 2021 Dette er et dårlig tegn. Han tar deg for gitt desverre. Merker du en endring hos han ellers? Kan tyde på at han har møtt andre? Ville revudert dette forholdet ja. Anonymkode: 39a58...3cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå