Gå til innhold

Han aviste sex og gikk rett på badet for å runke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kommer hjem og han gir hei klem som vanlig og da samtidig viser jeg tydelig at jeg vil ha sex. Han sier at han går å dusjer og legger seg, og jeg tenker at vi skal sikkert ha sex etterpå da. Men han tok en lang dusj og runket istedefor. Jeg merket det i sengen at han bare ville gi god natt klem, og jeg spurte han rett ut. Og han sa veldig enkelt at han har runket i dusjen, sa at han bare ville runke kjappt og sove, orket ikke sex. 

Er ikke det dårlig gjort? Aviser meg rett i trynet? Jeg vil ikke ha sex med han nå, syns det var ekkelt gjort. Aviser meg og går direkte i dusjen å runker istedefor. 

Skal jeg kjøpe en dildo og når han vil ha sex, så sier jeg nei for å så gå direkte inn på badet og bruke dildoen og få orgasme? Tror ikke han hadde likt det. 

Jeg er føler meg dårlig av at han gjorde det sånn... 

Anonymkode: 6149b...9d8

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er slik nesten alle damer gjør til sine menn. Men der er det både nødvendig og akseptert. 

Motsatt blir det krøll. 

Selv liker jeg ingen av disse og man bør stå opp for sin partner enten på ene eller andre måten. Ellers er det bedre at man skiller lag om dette blir en fast greie. 

• Liker 3
Skrevet

Tror ikke løsningen er å straffe han. Det er lov å ikke orke sex. En kjapp runk er ikke det samme.

er dette noe som skjer ofte? Har det skjedd en gang er det ikke noe jeg ville tenkt på.

• Liker 12
Skrevet

Skjønner deg kjempegodt at du ikke vil ha sex med han igjen. Bestem deg for det her og nå. Ha aldri sex med den møkkamannen igjen. 

Han er helt sikkert manipulerende og narsissist, for ikke å glemme psykopat og sosiopat i tillegg. 

Mitt råd er at du gjør det slutt, pakk baggen og forlat han. 

Jo før jo bedre. Helst i går. 

Du fortjener så mye bedre.

Føyer til noen søte emojier som viser at jeg bryr meg og virkelig synes det hele er trist. 🤗

Anonymkode: c9c6d...fb0

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjønner deg kjempegodt at du ikke vil ha sex med han igjen. Bestem deg for det her og nå. Ha aldri sex med den møkkamannen igjen. 

Han er helt sikkert manipulerende og narsissist, for ikke å glemme psykopat og sosiopat i tillegg. 

Mitt råd er at du gjør det slutt, pakk baggen og forlat han. 

Jo før jo bedre. Helst i går. 

Du fortjener så mye bedre.

Føyer til noen søte emojier som viser at jeg bryr meg og virkelig synes det hele er trist. 🤗

Anonymkode: c9c6d...fb0

Kjempefin og konstruktiv kommentar på ts sitt innlegg… Jaggu har du mye empati  for andre mennesker og deres følelser, for ikke å snakke om nettvettet ditt! Nydelig!🙄

Anonymkode: a6355...c51

• Liker 15
Skrevet
wandagirl skrev (7 minutter siden):

Tror ikke løsningen er å straffe han. Det er lov å ikke orke sex. En kjapp runk er ikke det samme.

er dette noe som skjer ofte? Har det skjedd en gang er det ikke noe jeg ville tenkt på.

Ja men det var direkte avisende. Han går rett inn å runker etter jeg viste lysten. Runket han i morgen tidlig er noe annet. Men rett etter han aviste. Det er derfor. Akkurat aom han gjor det med vilje. At hsn gjør hevn eller noe. 

Jeg vet ikke. Men jeg syns det var vondt st han aviste meg også gå direkte for å runke i dusjen. Han kunne ventet. Det virket som han gjorde det med vilje. Kansje noe han tenker på som han er sur for. Vet ikke. Er såret uansett... Og jeg vil si nei neste gang han spør og jeg vil ikke at han skal ta på meg.

Jeg sendte han på gjesterommet. Orket ikke sove med han. Han viste ikke empati heller for at han aviste meg. Sier så lett at han ikke orket. Han kunne brydd seg mer bår han sa det. Han er glad i gjesterommet, aå det er ikke straff. Han liker seg der med god luft. Jeg klarte ikke sove med han ihvertfalv.

Jeg skal ai nei til han neste gang...

Jeg er følsom og det gjør alt mye verre. Får ikkw sove.

• Liker 2
Skrevet

Han ble glad for at han kunne gå på gjesterommet... Han sover bedre der med god luft og han slipper å bry seg om meg som er såret.... Han såret meg med vilje.

Skrevet

Du er veldig dramatisk, ts. Syns du er en smule kontrollerende også. Han ville ikke ha sex. Sex og runk er ikke det samme. 

Anonymkode: eb8cd...d2b

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Du er veldig dramatisk, ts. Syns du er en smule kontrollerende også. Han ville ikke ha sex. Sex og runk er ikke det samme. 

Anonymkode: eb8cd...d2b

Men han trengte ikke runke rett etter han aviste meg! Jeg driter i st han runker, men direkte runk etter avisning syns jeg var dåelig gjort. Er det ikke?? Ts

• Liker 3
Skrevet

Jeg ringte han på gjesterommet bare for å høre igjen ka som skjedde. Han trøster og sier vi kan ha en skjappis før jobb. Esj, idiot. Idiooot.... Jeg sa at han ikke får ta på meg eller se på meg seksuelt i morgen. Esj er så kvalm npr han holder pånsånn. Ts

Skrevet

Gud bedre hvor dramaqueen du er, sorry men du virker veldig slitsom

Anonymkode: 75a47...de3

• Liker 14
Skrevet

Nei guri... dette var litt vel dramatisk, ts. Hvis dette hadde vært en gjentagende greie så skjønner jeg du hadde reagert, men det er noe ganske annet å ha sex enn å runke. De fleste menn trenger utløsning hver dag, men det fysiske må man jo få lov til å være for sliten til noen ganger. Noe annet ville jo være fengslende... huff. Ro deg ned. 

Anonymkode: 5878b...600

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Men han trengte ikke runke rett etter han aviste meg! Jeg driter i st han runker, men direkte runk etter avisning syns jeg var dåelig gjort. Er det ikke?? Ts

Nei. Han gjør akkurat hva han vil med sin egen kropp. Runk er ikke det samme som sex. Han gikk ikke på badet med en annen dame å hadde sex. 

• Liker 2
Skrevet

^ legger til at jeg hadde heller reagert på at typen ga meg KLEM når han kom hjem, enn at han hadde tatt seg en runk i dusjen fordi han var for trøtt til sex. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han ble glad for at han kunne gå på gjesterommet... Han sover bedre der med god luft og han slipper å bry seg om meg som er såret.... Han såret meg med vilje.

Han såret deg ikke med vilje... han satt grenser for egen kropp. Det er helt lov å takke nei til sex.

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg er ikke mann, men om han virkelig er trøtt og sliten er ett par min runk i dusjen fort gjort for å få en utløsning. Sex tar ganske mye lengre tid (om begge skal komme iallefall), antar du hadde laget ett helt annet innlegg om han hadde pult deg 2 min for å få en utløsning. Så sovnet. 

Anonymkode: a8d8a...7c5

• Liker 4
Skrevet

For å ha sex bør man jo være litt "med" da, ha kontakt med partner liksom. Og det tar jo også litt tid om det ikke bare er snakk om en kjappis. Og han sa jo fra da, at han var fryktelig sliten, ville bare dusje og sove. Han tenkte kanskje at han ikke hadde energi til å være der for deg. Og på litt vaklende grunn så mener jeg menn, mer en kvinner, føler et press der nede når de ikke har hatt sex eller mastrubert på en stund, så selv om han ikke hadde tid og ork til å være der med deg, så tenkte han kanskje at det var greit å bare "få det ut" så han kunne sove bedre etterpå. Teit sammenligning, men litt som å gå på do for nr. 2 selv om du kunne ventet til morningen, bare "få det unna" så det føles lettere i magen rett og slett. ??

Anonymkode: 2a457...fb8

• Liker 3
Skrevet

Jeg kan forstå at det er sårt, men du eier ikke kjæresten din. Selv om dere er i et forhold så er han fortsatt sin egen person, og han har lov til å sette grenser for seg selv. Man skal aldri bli sint på eller straffe partneren sin for at de ikke ønsker å ha sex. Jeg blir direkte kvalm av mennesker som oppfører seg sånn. 

Å onanere er absolutt ikke det samme som å ha samleie med noen andre. Onanering kan man gjøre kjapt i dusjen for å bli kvitt litt stress eller for å få en bedre natts søvn, mens samleie er en hel akt man gjør med et annet menneske, og det krever langt mer av en. 

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han kommer hjem og han gir hei klem som vanlig og da samtidig viser jeg tydelig at jeg vil ha sex. Han sier at han går å dusjer og legger seg, og jeg tenker at vi skal sikkert ha sex etterpå da. Men han tok en lang dusj og runket istedefor. Jeg merket det i sengen at han bare ville gi god natt klem, og jeg spurte han rett ut. Og han sa veldig enkelt at han har runket i dusjen, sa at han bare ville runke kjappt og sove, orket ikke sex. 

Er ikke det dårlig gjort? Aviser meg rett i trynet? Jeg vil ikke ha sex med han nå, syns det var ekkelt gjort. Aviser meg og går direkte i dusjen å runker istedefor. 

Skal jeg kjøpe en dildo og når han vil ha sex, så sier jeg nei for å så gå direkte inn på badet og bruke dildoen og få orgasme? Tror ikke han hadde likt det. 

Jeg er føler meg dårlig av at han gjorde det sånn... 

Mange ganger er folk psykisk slitne etter jobb. Det trenger ikke ha noe med deg å gjøre. Runking er egentlig ingenting som betyr noe for menn. Det er jo ikke utroskap? Det er heller ikke alltid runking har noe med sex å gjøre? Så før du klandrer ham spør ham hvordan han har det. Er det et problem mellom dere, eller er det sjefen eller noe annet?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...