AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #1 Skrevet 22. september 2021 Noen her som har erfaring med super undertøy fra Europris? Hvordan er kvaliteten på den? Jeg tenker å kjøpe den til 3 åringen min. Pleier å være litt kaldt på morgenen. Ull kan fort bli for varmt. Venter med å bruke ull til det nærmer seg minus grader. Noen som erfaring med superundertøy fra Europris til 50 kr?🙂 Anonymkode: 1d5a2...e4c
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #2 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Noen her som har erfaring med super undertøy fra Europris? Hvordan er kvaliteten på den? Jeg tenker å kjøpe den til 3 åringen min. Pleier å være litt kaldt på morgenen. Ull kan fort bli for varmt. Venter med å bruke ull til det nærmer seg minus grader. Noen som erfaring med superundertøy fra Europris til 50 kr?🙂 Anonymkode: 1d5a2...e4c Syns superundertøy lett blir klamt om det ikke er god kvalitet. Ingenting galt i ull nå! Trenger bare det ene laget under dressen som oftest. Anonymkode: 44ea2...d48 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #3 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Syns superundertøy lett blir klamt om det ikke er god kvalitet. Ingenting galt i ull nå! Trenger bare det ene laget under dressen som oftest. Anonymkode: 44ea2...d48 Kunne ikke brukt ull på mine allerede nå, barn er forskjellige Anonymkode: e569b...3b2 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #4 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kunne ikke brukt ull på mine allerede nå, barn er forskjellige Anonymkode: e569b...3b2 Det er sant, men tror ikke superundertøy er noe bedre da. Mine erfaringer er at det blir like varmt som ull, bare at det ikke har de egenskapene ull har, hvis det er dårlig kvalitet. Men det må jo bare prøves. Anonymkode: 44ea2...d48 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #5 Skrevet 23. september 2021 Styr langt unna. Det er 100% plast. Ikke kle på ungen din dette. Det puster ikke, er klamt og svett. Kjøp heller noe i en blanding av ull og silke eller ull og bambus. Anonymkode: 9c9e7...b1f 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #6 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Noen her som har erfaring med super undertøy fra Europris? Hvordan er kvaliteten på den? Jeg tenker å kjøpe den til 3 åringen min. Pleier å være litt kaldt på morgenen. Ull kan fort bli for varmt. Venter med å bruke ull til det nærmer seg minus grader. Noen som erfaring med superundertøy fra Europris til 50 kr?🙂 Anonymkode: 1d5a2...e4c tenk over hvem som har laget dette og hvorfor det koster 50 kroner... Hva sitter de igjen med i lønn da? 😮 helt forferdelig spør du meg Anonymkode: eceb2...fb0
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #7 Skrevet 23. september 2021 Hvorfor kan du ikke buke ull? Anonymkode: 74d85...0b2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #8 Skrevet 23. september 2021 Jeg hadde styrt langt unna. Kan ikke fatte at du vurderer plast fremfor ull. Anonymkode: 11ecc...dbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå