Gå til innhold

Superundertøy til 50 kr europris

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har erfaring med super undertøy fra Europris? Hvordan er kvaliteten på den?

Jeg tenker å kjøpe den til 3 åringen min. Pleier å være litt kaldt på morgenen. Ull kan fort bli for varmt. Venter med å bruke ull til det nærmer seg minus grader.

Noen som erfaring med superundertøy fra Europris til 50 kr?🙂

Anonymkode: 1d5a2...e4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Noen her som har erfaring med super undertøy fra Europris? Hvordan er kvaliteten på den?

Jeg tenker å kjøpe den til 3 åringen min. Pleier å være litt kaldt på morgenen. Ull kan fort bli for varmt. Venter med å bruke ull til det nærmer seg minus grader.

Syns superundertøy lett blir klamt om det ikke er god kvalitet. Ingenting galt i ull nå! Trenger bare det ene laget under dressen som oftest.

Anonymkode: 44ea2...d48

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Syns superundertøy lett blir klamt om det ikke er god kvalitet. Ingenting galt i ull nå! Trenger bare det ene laget under dressen som oftest.

Kunne ikke brukt ull på mine allerede nå, barn er forskjellige 

Anonymkode: e569b...3b2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kunne ikke brukt ull på mine allerede nå, barn er forskjellige 

Anonymkode: e569b...3b2

Det er sant, men tror ikke superundertøy er noe bedre da. Mine erfaringer er at det blir like varmt som ull, bare at det ikke har de egenskapene ull har, hvis det er dårlig kvalitet. Men det må jo bare prøves.

• Liker 1
Skrevet

Styr langt unna. Det er 100% plast. Ikke kle på ungen din dette. Det puster ikke, er klamt og svett. Kjøp heller noe i en blanding av ull og silke eller ull og bambus. 

Anonymkode: 9c9e7...b1f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

tenk over hvem som har laget dette og hvorfor det koster 50 kroner... Hva sitter de igjen med i lønn da? 😮 helt forferdelig spør du meg

Anonymkode: eceb2...fb0

Skrevet

Hvorfor kan du ikke buke ull? 

Anonymkode: 74d85...0b2

Skrevet

Jeg hadde styrt langt unna. Kan ikke fatte at du vurderer plast fremfor ull.

Anonymkode: 11ecc...dbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...