Gå til innhold

Xeyes!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Xeyes: Kan jeg spørre hvilke sko dere har bestemt dere for og evnt.

hvor mye dere betalte?? Vet du om de kan sende sko andre steder i landet?!? Kjempemange nydelige sko der da..............!!!!

Klemz fra Stinemor

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann,

Jeg kjøpte sko nr. 338 og min forlover nr. 335.

Suuper fornøyde altså! Jeg betalte 799 for mine sko. Dro fraktisk helt til Sandefjord (Bryllupet hos Fru Larsen, www.brudesuiten.no) for å kjøpe disse. Det går jo ann å kjøpe de over nett også. Str. 5 der er iallefall str 38. Du kan jo bare ringe den brudebutikken og da, hvis du ikke bor i nærheten. De er veldig hjelpsomme.

Det som også er kjekt er at man kan farge dem etterpå ;)

Lykketil da!

Klem x

Skrevet

Hei igjen Xeyes!

Jeg bare lurer på en ting................er skoene gode og ha på seg?!? Lurer på å bestille meg sko hos de i Sandefjord..........synes de har veldig mange fine sko hos Shades shoes..............står imellom 2 par..........vanskelig å bestemme seg. Hvilken farge har du kjøpt?!? Jeg skal ha elfenbensfarget kjole og kan jo da ikke ha hvite sko.

Håper du tar deg tid til å svare.

Klemz fra Stinemor

Skrevet

Hei igjen! Jeg syns de var gode å gå i. Var ikke sliten i beina når jeg tok dem av på brude suiten ;) Som sagt så var jeg kjempe fornøyd.

Tror det var vanlig hvite jeg kjøpte, men er vel kanskje mer offwhite?

Hvilke to stk. er det du har lyst på da? :D

Klem x

Skrevet

Hei igjen!

Jeg står imellom 330 og 341 men tror det blir 341. Jeg kunne også

ha tenkt meg de du har men tar noen som er litt lavere.............hvis ikke blir jeg like høy som samboeren min og det liker han ikke..........hi-hi :P

Hvilken str bruker du i sko?!? Jeg bruker 37-38, så da blir det vel

str 5 på meg også da sikkert.

Klemz fra Stinemor

Skrevet

Bruker str. 38 ja ;) Jeg måtte ha de høyeste de hadde for jeg ville bli så høy som mulig, hadde ikke sjans til å bli høyere enn han. :ler2:

341 var finest syns jeg! Får håpe du blir fornøyd da!

Klem x

Skrevet

Eh - hva med å bruke PM når det er meldinger mellom to av dere?!?! Bruk vettet!

Gjest Anonymous
Skrevet
Eh - hva med å bruke PM når det er meldinger mellom to av dere?!?! Bruk vettet!

Eller legge inn spørsmål på Personlige Meldinger?

Skrevet

Bøyer meg så dypt jeg kan i støvet og kan bare si...............beklager!!!! Tenkte bare ikke så langt...................vet ikke helt hvorfor, men noen ganger er det dessverre kortslutning i toppen...............sorry!!!!

Ydmyk klem fra Stinemor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...