Gå til innhold

Hva er indrefileten i området der du bor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor på Sørenga så her er indrefileten leilighetene som er vestvendt mot havnelageret men noen etasjer opp. 

Anonymkode: d40f2...810

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydalen/Bjølsen....

tja, indrefileten må vel kanskje da være de som har egen stor takterrasse med utsikt til Holmenkollen eller over hele Oslo by? 

Anonymkode: af0ac...fd7

Skrevet

Fjellhamar. Indrefileten er boligene i høyden (Grønlia-området).

Anonymkode: c1891...eb7

• Liker 2
Skrevet

De som eier enebolig på Holmenkollen på visse adresser

Anonymkode: 099ba...757

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

De som eier enebolig på Holmenkollen på visse adresser

Anonymkode: 099ba...757

Måltrostveien?

Skrevet

Solveien. Nordstrand.

Anonymkode: 38d7f...9ec

• Liker 1
Skrevet

Fjellene og fjordene som instagram oversvømmes med 😎

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fjellhamar. Indrefileten er boligene i høyden (Grønlia-området).

Anonymkode: c1891...eb7

Er det? Men de er jo så langt fra buss/bane og butikker? Trodde det var de boligene som lå litt mer sentralt? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Solveien. Nordstrand.

Anonymkode: 38d7f...9ec

👍

• Liker 1
Skrevet

Stabekk 

Anonymkode: 31baf...0ae

Skrevet

Gimlehøyden. Øverst i Lille Frogner Allé. Alt med mye kvadrat og utsikt i grunnen, og det er der. 

Anonymkode: 45dcd...33a

Skrevet
Tuttenatributten skrev (2 timer siden):

Er det? Men de er jo så langt fra buss/bane og butikker? Trodde det var de boligene som lå litt mer sentralt? 

Jeg har 10 minutter å gå til butikken og buss her jeg bor ;) det går riktignok ikke like ofte busser her som i e.g. Oslo men de eksisterer.. :P

Skrevet

På landet i sør-Norge, ikke langs kysten. Her er "indrefileten" stort hus eller stor gård nær sentrum.

Anonymkode: 89567...23e

Skrevet
Carrot skrev (3 minutter siden):

Jeg har 10 minutter å gå til butikken og buss her jeg bor ;) det går riktignok ikke like ofte busser her som i e.g. Oslo men de eksisterer.. :P

kan man parkere sykkelen i nærheten av bussen? 

Skrevet

Bor i Gamle Oslo. Vil si det er hus i Tøyen Hageby eller hus på Kampen.

Anonymkode: 9a6a7...244

Skrevet

Lav husleie og god utsikt er grunnene til at jeg flyttet hit. Dette endrer seg snart fordi opppussning av borettslaget vil heve husleien. Det trengs faktisk. Alt er slitt. I tillegg har jeg levd over evne en god stund, og egentlig fått økonomisk hjelp fra slekt for å betjene husleia. Dette går ikke på sikt.

I tillegg til dette er det veldig stille her hvor jeg bor, og jeg har merket meg at det blir helt musestille når enkelte av naboene er bortreist.

Skrevet

Ett boligområde som heter Myra og ett som heter Engene. Begge er vilt populære og husene er dyre.

Det finnes selvsagt hus langs sjøen, men de er så dyre at vanlige folk har ikke råd, derfor velger mange disse andre områdene. 

Anonymkode: a7430...97e

Skrevet
robot91 skrev (20 minutter siden):

Madla og Eiganes (Stavanger)

Visste ikke at Madla er regnet for å være å så fint? Jeg bodde der da jeg studerte, men jeg så sikker den dårligste delen da🙈 Det er kanskje delen mot Hafrsfjord som er indrefileten på Madla?

Anonymkode: 5117b...93f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Visste ikke at Madla er regnet for å være å så fint? Jeg bodde der da jeg studerte, men jeg så sikker den dårligste delen da🙈 Det er kanskje delen mot Hafrsfjord som er indrefileten på Madla?

Anonymkode: 5117b...93f

Ja, riktig. Den dyreste gata er Ragnhildsgate om jeg ikke husker feil. 

Anonymkode: 69bad...2a2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...