Gjest Gjest_Rose_* Skrevet 28. september 2005 #1 Skrevet 28. september 2005 Etter å ha lest mykje bra om Dermalogica her inne, er eg rett og slett kjempegira på å kome igang med den serien, men eg har helst lyst på dei riktige produkta! Eg har sendt mail til ho som er hudpleiar på minhud.no, sende den på laurdag, men har ikkje fått svar enno... De andre som har sendt mail til dei og fått svar; kor lenge mått de vente på svar? Eg har fått inntrykk her inne av at det går ganske raskt... Så no lurar eg på å sende ein ny mail, men vil heller ikkje virke masete... Men no når eg først er her, kan eg jo spørre dykk som har peiling på hud: kva er forskjellen på sensitiv hud/miljøsensitivert hud og feit hud? Eg leste ein plass inne på minhud.no om akne rosacea, og der såg eg nokre bilde som eigentleg passar perfekt til korleis min hud ser ut just nu... Eg vert også veldig fort raud (rødmer nesten berre nokon ser på meg... ), vert raud når eg joggar, i varmen, kulda, når eg skrubber ansiktet osv. No har eg nokre skikkelig svære byller (trur det er kviser som eg har sprukke.. ), det er over stort sett heile ansiktet og ser ikkje noko særleg ut... Eg trur også eg reagerar på nokre produkt, utan at eg kan seie det med 100 % sikkerhet... Men eg har jo alltid hatt så mange kviser, og har dermed trudd at det har vore feit hud heile tida... T-sona mi er veldig utsatt, i tillegg vert eg ofte veldig blank der. Tørr hud har eg berre hatt i nokre få dagar i månaden max (eg har det litt nå, men det trur eg er fordi eg har slurva litt med sminkefjerninga...), og no veit eg rett og slett ikkje... Eg veit at kvisene poppar fram når eg er stressa (som no..), og når eg slurvar med maten. Så... Feit hud eller sensitiv hud? Det er vel det eg lurar mest på! Eg vil bestille Dermalogica på nettet, men vil som sagt gjerne vite kva eg skal bestille først...
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2005 #2 Skrevet 28. september 2005 Jeg vil i hvertfall anbefale deg å teste ut Ultracalming Cleanser. Den er super til sensitiv hud, og vil ikke irritere andre hudtyper, heller. Når det gjelder kremer, kan det hende andre merker har bedre produkter, men det lureste ville nok vært å snakke med en hudpleier som kan se på huden din og anbefale deg riktige produkter. Om du kjøper produkter første gang der, kan du jo handle på nettet senere? Det er i hvertfall bedre enn å kjøpe i hytt og pine basert på synsing, og kanskje risikere dyre bomkjøp.
Scheherazade Skrevet 28. september 2005 #3 Skrevet 28. september 2005 Enig, jeg ville også tatt en tur til hudpleier. Om du ikke har råd til å kjøpe alt der, kan du jo bare dra litt på det og si at du ikke har råd til så store investeringer nå, at du skal tenke på det, spørre om du kan få med noen prøver eller eventuelt kjøpe en av tingene hun anbefaler deg? Hudpleiere anbefaler jo stort sett masse forskjellige produkter, typisk rens, ansiktsvann, krem, masker og så videre og videre... Kan være lurt å bestille et sånt reisesett først, da får du litt forskjellig i mindre størrelser slik at du kan sjekke om du liker det før du kjøper. Et sånt kit varer en måned, minst, og selges billigst på lookfantastic. Hvor lang tid det tar å få svar på minhud.no vet jeg ikke, men de reklamerer jo aggressivt, så jeg synes en halv uke høres lenge ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå