AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #1 Skrevet 22. september 2021 Skyr kom jo i 2009, husker den første jeg smakte var skogsbær & vanilje. Var en annen konsistens på den også. Og det har jo vært så mange gode igjennom tidene, tyttebær og vanilje, blåbær og vanilje, stor og liten vanilje, kirsebær og vanilje, naturell, skyr-is, mangel/fersken. Skyr drikk, kokos osv osv. Nå er favoritten salt karamell og kjøper bare den (noen ganger kaffe og sitron luftig. Skuffet over utvalget som er nå vs før. Så mye sure smaker. Hvilken er deres favoritt nå? Og hvilken ønsker dere skulle komme? Anonymkode: 278da...209
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #3 Skrevet 22. september 2021 Athena79 skrev (8 minutter siden): Den er veldig god! Liker også appelsin & mango godt. Blåbær er helt ok. Salt karamell og kaffe/vanilje liker jeg ikke så godt. Anonymkode: 94a70...64e
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #4 Skrevet 23. september 2021 Vanilje, både med og uten müsli. Den med kaffe er langt fra like god ☹️ Anonymkode: 30e24...1e4
asterix Skrevet 23. september 2021 #5 Skrevet 23. september 2021 Min favoritt er de originale store blokkene med naturell skýr som man får på Island som man rører selv med sukker og litt melk og spiser av en skål med litt melk helt på.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #6 Skrevet 23. september 2021 Jeg ELSKER denne 😋 må ha den i kjøleskapet til enhver tid 🙊 Anonymkode: 04b4a...304 1
sicario Skrevet 23. september 2021 #8 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Skyr kom jo i 2009, husker den første jeg smakte var skogsbær & vanilje. Var en annen konsistens på den også. Og det har jo vært så mange gode igjennom tidene, tyttebær og vanilje, blåbær og vanilje, stor og liten vanilje, kirsebær og vanilje, naturell, skyr-is, mangel/fersken. Skyr drikk, kokos osv osv. Nå er favoritten salt karamell og kjøper bare den (noen ganger kaffe og sitron luftig. Skuffet over utvalget som er nå vs før. Så mye sure smaker. Hvilken er deres favoritt nå? Og hvilken ønsker dere skulle komme? Anonymkode: 278da...209 Favoritt er og har alltid vært sitron. skulle gjerne smakt vannmelon
Taluno Skrevet 23. september 2021 #9 Skrevet 23. september 2021 Her er bringebær luftig den jeg vil ha om mellommåltid, spesielt før og etter trening. Mens sitron luftig er kos, spesielt bsamnen med litt havrekjeks så minner den meg om ostekake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå