Gå til innhold

Helårsregndress eller vinterregndress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har Kattnakken regndresser; hva anbefaler dere av helårsregndressene eller vinterregndressene? Skal kjøpe foret regntøy til min ettåring og tenkte kanskje det var greit med helårsregndressen. Men er det kanskje like greit å kjøpe vinterregndressen så den varer hele vinteren eller blir den for varm nå utover høsten? 😅

Anonymkode: 7c2f6...c51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte helårsdressen til min på 1,5 år. Har brukt vinterregndressen til eldste fra hun var 1 til 3 år, og har vært fornøyd med den altså. Men da helårsdressen kom valgte jeg å satse på den. Synes at helårsdressen var mye mykere og enklere for minstemann å bevege seg i, synes at vinterregndressen er litt for stiv for de minste. 

Anonymkode: dd035...366

Skrevet

Har også helårsdressen fra Kattnakken, så bruker jeg Reima sin vinterdress. Barnet er 1,5 år. 

Anonymkode: aaebe...64d

Skrevet

Bruker helårs, da kan vi ha ullstrikk under på kjølige dager - og vanlige klær under på vår/sommer/høst når det er grei temperatur. Den som er foret blir fort for varm synes jeg, og ikke varm nok på kaldeste vinter.

Har vinterdress med god vannsøyle til de kalde dagene.

Anonymkode: 438eb...9e6

Skrevet

Bruker vinterregndress, men vi bor i nord Norge og her er det gjerne veldig kaldt på vinteren når det regner. Veldig fornøyd med den. Har hatt helårsdressen også, og brukte den på våren. Var fornøyd da også

Anonymkode: c39fe...01e

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte helårsdressen denne gangen (2,5 år), har brukt vinterdressen tidligere. Vinterdressen er ikke noe varmere enn helårsdressen siden det vanntette stoffet i kulde gjør hele dressen kaldere og foret ikke er noe tess, så jeg gikk for helårsdressen for å lettere kunne regulere med ullklær under uten at det skal bli trangt. Når det er skikkelig kaldt, brukes uansett vinterdressen, så jeg tror egentlig det bare er en smakssak. Jeg var fornøyd med vinterdressen også, da 🙂

Anonymkode: 8c472...5b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...