Gå til innhold

Jeg leter etter en bondegård man kan leke med

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at man kan få kjøpt lekebondegårder en eller annen plass. Vertfall har jeg sett flere hjem der det er bondegårder med dyr. De kan jo ikke ha sluttet å produsere slike??

Er det noen som vet hvor jeg kan finne en slik? Jeg mener selv jeg har ruslett en del rundt på ulike nettsider for å lete, men jeg finner ingenting!

Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan ser den ut? Hvor stor?

Både søstern min og nevøene mine har kjempefine bondegårder, snekret av henholdsvis bestefar og far. Ingen som kan snekkre for dere da?

Skrevet

Vet at Fisher Price har en bondegård, men det er kanskje ikke en sånn du leter etter?

Skrevet

Jeg er ikke ute noen spesiell, bare det er en bondegård med litt dyr i.. Jeg har en far som er en mester i snekring, men han har allerede laget ganske mye til meg og mitt barn. Han har tre andre barnebarn og barn som også vil ha noe av bestefar så jeg vil ikke komme med noen bestilling nå "rett før jul" ;)

Kanskje jeg kan snekre sammen en selv og kjøpe dyrene. For dyr er det jo lett å få tak i... :sjarmor:

hmm.. God ide!

Skrevet

jeg kjøpte en på Ikea, men den er av stoff da!

Med en mamma ku- baby ku, mamma hest- baby hest, mamma sau- baby sau i!Min lille på 1 år synest den var kjempegøy!

Gjest Spacegirl
Skrevet (endret)

Jeg kjøpte nettopp den på Alveslottet og syns den er veldig fin. Veldig populær hos nevøen min :)

Endret av Fairy
Skrevet

Tusen takk alle mann!

Skjønner ikke at jeg ikke fant dette her. Supert! :klappe:

Nå må jeg bare bestemme meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...