Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en drittdag dette har vært, først ramler jeg ut av sengen , fordi klokken til mannen min ringer , og jeg skvetter til. Så senere på dagen ,skulle jeg lage hvalbiff til middag , marinerte hvalkjøttet med krydderolje på en seng av rødløk i en pyrexform. Da jeg skulle sette formen i ovnen snublet jeg i katta som for i beina mine , så jeg og formen gikk i gulvet med et knas. Mann og barn ble dritsure på meg fordi jeg klarte å ødelegge hele middagen. Så nå sitter jeg på soverommet og chiller med laptopen min . 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Anonym373
Skrevet

Hvorfor ble han sur? Jeg hadde bestilt noe takaway og hadde ryddet opp, så kunne kona tatt seg en pust.. er jo en fin tanke å lage middag, uhel skjer.

Skrevet

Enkelte dager er bare ræva! Men i morgen blir det bedre! 

• Liker 3
Skrevet

Hadde mannen min blitt sur for det der så skulle han ha fått spist hvalbiffen som den var, på en seng av pyrex glass. 

Drit i dem og ta deg en hvil. De overlever.

Anonymkode: dbb90...366

• Liker 11
Skrevet
Anciol skrev (8 minutter siden):

For en drittdag dette har vært, først ramler jeg ut av sengen , fordi klokken til mannen min ringer , og jeg skvetter til. Så senere på dagen ,skulle jeg lage hvalbiff til middag , marinerte hvalkjøttet med krydderolje på en seng av rødløk i en pyrexform. Da jeg skulle sette formen i ovnen snublet jeg i katta som for i beina mine , så jeg og formen gikk i gulvet med et knas. Mann og barn ble dritsure på meg fordi jeg klarte å ødelegge hele middagen. Så nå sitter jeg på soverommet og chiller med laptopen min . 

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Anonymkode: f6255...e10

Skrevet (endret)

Han ble sur fordi han hadde gledet seg til stekt hvalbiff med løk, sopp, pommes og bernaise! Bestilte forresten to store pizzaer take away etterpå!

Endret av Anciol
Skrevet
Anciol skrev (1 minutt siden):

Han ble sur fordi han hadde gledet seg til stekt hvalbiff med løk, sopp, pommes og bernaise!

Du tro ikke hun gledet seg😅 Nei, uhell kan skje. Man lager/bestiller noe annet å kommer over det. Eventuelt så kunne HAN laget noe??🤭

Anonymkode: 93782...584

Skrevet (endret)

Jeg og hadde gledet meg til hvalbiff, og det hadde tenåringene mine og, men de ble i det minste glad da de fikk fersk pizza fra PB  , tok meg noen biter jeg og før jeg gikk på rommet og satte meg med laptopen.!

Endret av Anciol
Skrevet

Dette minner veldig om et blogginnlegg jeg leste for en tid tilbake.

Skrevet

Da får de lage middagen i morgen. ;) 

Anonymkode: ad851...375

Skrevet

Mine tenåringer hadde følt at seg heldige om en hvalbiff- middag hadde gått i gulvet😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...