hecuba Skrevet 28. september 2005 #1 Del Skrevet 28. september 2005 Sitter og ser på nyhetene nå. Er funnet legionellabakterier i dusjen til bassenget ved treningssenteret mitt(som jeg bruker!!!)! De sa at dersom man ikke har vært der de 10 siste dagene hadde man ingenting å bekymre seg for(jeg har ikke vært der på 1 mnd pga sykdom, så jeg tar det med ro), men likevel. var heldigvis en annen type bakterie enn den som drepte så mange i høst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2005 #2 Del Skrevet 28. september 2005 Hvilket treningssenter gjelder dette da? Kanskje flere som er i faresonen her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 29. september 2005 #3 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg synes for å være ærlig at du har sett litt blek og gusten ut i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 29. september 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Ja, er litt i hviteste laget.. Det værste er at jeg har vært mye syk i det siste.. Hjelp!! Endret 29. september 2005 av hecuba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå