AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #1 Skrevet 22. september 2021 Hei! Jeg tok påbygg for mange mange år siden, men besto ikke matematikken. Jeg har prøvd flere ganger som privatist, men jeg sliter veldig med å lære meg siden jeg mangler mattekunnskaper fra hele barneskolen. Siden jeg har strøket så mange ganger, får jeg ta det som elev på nettbasert opplæring via fylkeskommunen. Jeg har innleveringer via Itslearning, jeg møter opp på "studieverksted" og har prøver der. Jeg har fått både firere og treere, samt ei oppgave jeg ikke besto i første halvår. Snittet ble 3. Nå er jeg på andre halvår og har fått bestått innleveringen til nå. har nå én innlevering og to prøver igjen før jeg er ferdig. Jeg er redd for at jeg stryker denne prøven, mens innleveringene skal gå bra siden jeg har hjelpemidler. Er det slik at jeg kan stryke hele året når jeg fikk 3 i standpunkt på første halvår? Anonymkode: 58286...8da
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #2 Skrevet 22. september 2021 du stryker nok ikke Anonymkode: 57ff6...f24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå