Gå til innhold

Er skinny jeans in igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er skinny jeans på vei tilbake?

Ser flere og flere unge i skinny jeans, bor rett ved en VGS og før sommeren så så jeg så og si ingen der i skinny jeans, men nå i høst har så har jeg sett skinny jeans på mange der

Anonymkode: 803c8...031

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Please, ikke flere tråder om skinny jeans. Kan man ikke bare blåse i hva slags benklær folk har på seg?

Anonymkode: a470c...2d2

• Liker 4
Skrevet

Nei. Vent 10 år.

Anonymkode: 54d76...9f3

Skrevet

Skinny jeans er retrokult.

Anonymkode: aa2d1...046

• Liker 1
Skrevet

Har det vært ut? Har ikke jeg fått med meg. Trodde hvilke jeans man gikk med var mer relatert til hvilken generasjon man tilhører enn hva som er in?

Millenials tviholder på sine skinny jeans mens gen z fortsetter med de grusomme momjeansene.

Anonymkode: 24787...312

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er skinny jeans på vei tilbake?

Ser flere og flere unge i skinny jeans, bor rett ved en VGS og før sommeren så så jeg så og si ingen der i skinny jeans, men nå i høst har så har jeg sett skinny jeans på mange der

nei. Vent 15 år.

Anonymkode: 76727...09a

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt denne in-ut greia KG har med skinny jeans. Ser på det som et helt vanlig basisplagg jeg. Det selges året rundt over alt (heldigvis for oss som liker dem og driter i in-ut) 

Anonymkode: 1db24...390

• Liker 5
Skrevet

Tror ikke det er in igjen, men altså, hele millenial-generasjonen går jo i dem fortsatt, så hvem bryr seg? :vetikke:

Anonymkode: c6023...205

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner ikke helt denne in-ut greia KG har med skinny jeans. Ser på det som et helt vanlig basisplagg jeg. Det selges året rundt over alt (heldigvis for oss som liker dem og driter i in-ut) 

Anonymkode: 1db24...390

Jeans er et vanlig basisplagg. Men fasongen på jeansen følger motesvingningene, enten du forstår dem eller ei. Og det har ingenting med KG å gjøre. Og for øvrig driter du ikke i in-ut. Du bare tror du gjør det. Hvis du genuint driter i in-ut så kan du jo legge gjerne kle deg i krinolinekjoler eller felleskjøpets varmedress.

Anonymkode: 76727...09a

• Liker 1
Skrevet

Forslag til tråd: «For oss som ønsker å diskutere skinny jeans i det uendelige»

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Forslag til tråd: «For oss som ønsker å diskutere skinny jeans i det uendelige»

Haha den vil jeg ha! Kommer til å være aktiv der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...