supermegleren Skrevet 22. september 2021 #1 Skrevet 22. september 2021 Det gikk forbausende lett. Jeg fortalte samboeren at jeg trengte tid for meg selv for å bli frisk og dette forstod hun. Hun sa at vi måtte holde kontakten og det vil jeg. Problemet er bare at min fremtidige kone ikke vil at vi skal ha noe kontakt, men jeg vil gå bak ryggen hennes. Neste ting jeg må fortelle senere er at jeg har fått meg en ny, men det venter jeg med. Til dere som er redd for å gjøre det slutt, ikke vær redd. Det ordner seg. Klem til alle som har hatt samlivsproblemer 💔 1
moroklompen Skrevet 22. september 2021 #2 Skrevet 22. september 2021 supermegleren skrev (1 minutt siden): Det gikk forbausende lett. Jeg fortalte samboeren at jeg trengte tid for meg selv for å bli frisk og dette forstod hun. Hun sa at vi måtte holde kontakten og det vil jeg. Problemet er bare at min fremtidige kone ikke vil at vi skal ha noe kontakt, men jeg vil gå bak ryggen hennes. Neste ting jeg må fortelle senere er at jeg har fått meg en ny, men det venter jeg med. Til dere som er redd for å gjøre det slutt, ikke vær redd. Det ordner seg. Klem til alle som har hatt samlivsproblemer 💔 Du høres jo ut som en kjernekar! 11
Brunello Skrevet 22. september 2021 #3 Skrevet 22. september 2021 Grunnen til at det gikk greit virker strengt tatt å være at du løy. Eksen blir neppe like vennlig innstilt når hun får vite sannheten. 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #4 Skrevet 22. september 2021 Troll eller ? Anonymkode: c086b...19d 3
supermegleren Skrevet 22. september 2021 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2021 moroklompen skrev (Akkurat nå): Du høres jo ut som en kjernekar! Tusen takk for det. Jeg føler meg ikke akkuratt som det nå, men takk. Jeg trengte litt oppmuntring nå 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #6 Skrevet 22. september 2021 Vet hvor du vil med dette innlegget. Hva med å gjøre begge gravide samtidig? Anonymkode: a8082...391 4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #7 Skrevet 22. september 2021 Da var du tilbake med ny trollekonto, hils så mye til DetPerfekteLiv og aupairen i kjelleren!. Anonymkode: c533c...34d 6
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #8 Skrevet 22. september 2021 Sikkert. Anonymkode: 3c04a...f6a
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #9 Skrevet 23. september 2021 Obvious troll is obvious. Stakkars sjel som kaster bort livet sitt på slik. Ensomt på gutterommet skjønner jeg. Anonymkode: c1c41...b71 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå