Gå til innhold

Hvilke årsaker er mest akseptert blant damer for å avslutte et forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nødt til å gjøre det slutt med min samboer og det må skje i dag. På fredag skal jeg flytte inn i en annen leilighet. Jeg har hatt tre uker på å si det, men av kjærlighet til samboer har jeg ikke klart det. Jeg tenkte å si at hun er for bra for meg og fortjener bedre.

Hvilken måte er mest skånsom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man vil avslutte et forhold må man jo få lov til det, uansett grunn. Du må dog lete lenge etter en akseptert grunn til å flytte fra samboeren på to dagers varsel.

Anonymkode: 6be9d...575

• Liker 2
Skrevet
supermegleren skrev (3 minutter siden):

Jeg er nødt til å gjøre det slutt med min samboer og det må skje i dag. På fredag skal jeg flytte inn i en annen leilighet. Jeg har hatt tre uker på å si det, men av kjærlighet til samboer har jeg ikke klart det. Jeg tenkte å si at hun er for bra for meg og fortjener bedre.

Hvor mange tråder skal du starte om det samme emnet? Stopp og troll! 

Anonymkode: 1191c...bc0

• Liker 6
Skrevet
supermegleren skrev (3 minutter siden):

Si at du har blitt så opphengt i å trolle på KG at du bare må ha litt space. Viktig at du bruker ordet space.

Anonymkode: bbce3...865

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis man vil avslutte et forhold må man jo få lov til det, uansett grunn. Du må dog lete lenge etter en akseptert grunn til å flytte fra samboeren på to dagers varsel.

Anonymkode: 6be9d...575

Jeg vil passe på at samboer får bo gratis i leiligheten ut året. Hvis hun ikke har funnet noe innen den tiden kan jeg utsette det i tre måneder. Jeg ønsker at vi skal ha et vennskapelig forhold i fremtiden.

Skrevet
supermegleren skrev (1 minutt siden):

Jeg vil passe på at samboer får bo gratis i leiligheten ut året. Hvis hun ikke har funnet noe innen den tiden kan jeg utsette det i tre måneder. Jeg ønsker at vi skal ha et vennskapelig forhold i fremtiden.

Kan du ikke gi deg med trollingen? Trolling er kjekt når det er av et humoristisk preg, men du må jo være verdens verste megler når det kommer til relasjoner, jf. ditt brukernavn😅

Anonymkode: 1191c...bc0

• Liker 4
Skrevet

Jeg kommer til å fortelle samboeren min at jeg har en psykisk sykdom som vil bli værre med årene og at det ligger i familien. Jeg skal si at jeg er nødt til å flytte for meg selv mens jeg begynner på medisiner. Nå kommer hun hjem om 40 minutter og jeg har det ikke lett. Hun er veldig tillitsfull så hun vil tro på meg.

Skrevet
supermegleren skrev (13 minutter siden):

Jeg kommer til å fortelle samboeren min at jeg har en psykisk sykdom som vil bli værre med årene og at det ligger i familien. Jeg skal si at jeg er nødt til å flytte for meg selv mens jeg begynner på medisiner. Nå kommer hun hjem om 40 minutter og jeg har det ikke lett. Hun er veldig tillitsfull så hun vil tro på meg.

Hva med å heller faktisk være ærlig? 

Hvorfor skal du lyve? Den begrunnelsen din er syltynn.

Anonymkode: 079f0...57a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva med å heller faktisk være ærlig? 

Hvorfor skal du lyve? Den begrunnelsen din er syltynn.

Anonymkode: 079f0...57a

Fordi jeg er livredd.

Hvis jeg sier sannheten og ser reaksjonen hennes vil jeg aldri klare å tilgi meg selv. Jeg elsker henne fortsatt, men nå er det blitt som det er blitt.

Skrevet
supermegleren skrev (38 minutter siden):

Hvis jeg sier sannheten og ser reaksjonen hennes...

Hva er sannheten?

Anonymkode: 1bbfd...035

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva er sannheten?

At jeg var dum og var utro. Hun hadde full tillit til meg og har det fortsatt. Jeg klarer ikke å si det som er sant.

Skrevet

Siden du har bilde av Ropstad i avataren din, regner jeg med at innlegget er svindel.

Anonymkode: ed66f...cb4

• Liker 2
Skrevet
supermegleren skrev (1 minutt siden):

At jeg var dum og var utro. Hun hadde full tillit til meg og har det fortsatt. Jeg klarer ikke å si det som er sant.

Dette er jo en av de mest akseptere grunnene av alle. Si det til henne, så blir det lettere for henne å legge forholdet bak seg. Eller si det og la henne slå opp, i stedet for å gi henne to kjipe beskjeder. Både utro kjæreste og være den som blir dumpa liksom.

Skrevet
supermegleren skrev (10 minutter siden):

Hun skjønner nok det når den nye dama di føder om 6 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...