AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #1 Del Skrevet 22. september 2021 Jeg skal på en utflukt i morgen på et museum. Er på besøk i et muslimsk/arabisk land. Kleskode er tildekket. Hva betyr det? Kan jeg ha bare legger og armer, eller må ALT dekkes? Anonymkode: 80c82...c0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. september 2021 #2 Del Skrevet 22. september 2021 Sånn må du gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicathv Skrevet 22. september 2021 #3 Del Skrevet 22. september 2021 Det kommer jo veldig an på hvilket muslimsk land, og om du skal være på landsbyga eller i byen. Det er store forskjeller land til land. Stor forskjell på hovedstaden i Tunisia og landsbygda i Sudan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicathv Skrevet 22. september 2021 #4 Del Skrevet 22. september 2021 Athena79 skrev (7 minutter siden): Sånn må du gå Det bildet ser ut som det er fra Afghanistan - som ikke er et arabisk land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #5 Del Skrevet 22. september 2021 Ikke burka eller niqab, men jeg ville brukt hodeplagg, sjal og langt skjørt. Du kan fint gå i sandaler Anonymkode: 3eb73...59d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #6 Del Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke burka eller niqab, men jeg ville brukt hodeplagg, sjal og langt skjørt. Du kan fint gå i sandaler Anonymkode: 3eb73...59d Takk for svar. Kan jeg vise armene? Anonymkode: 80c82...c0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #7 Del Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for svar. Kan jeg vise armene? Anonymkode: 80c82...c0d Ja det vill jeg si. Dekk til skuldre og nakken værtfall Anonymkode: 3eb73...59d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #8 Del Skrevet 22. september 2021 Tildekket pleier som oftest å mene at man skal dekke til skuldre og knær og alt mellom de. I muslimsk land ville jeg gjerne tatt på meg langt skjørt og ha med en cardigan om de mener at ermer ikke skal vises. Og såklart, et sjal for å dekke håret ditt for å vise respekt for deres kultur om de ønsker du skal gjøre det. Det er veldig vanlig kutyme i alle religiøse rom å dekke til skuldre og knær og alt mellom, så det er ikke bare muslimer. Pleier å ha med meg et sjal til å dekke skuldre med om jeg er i varme land og er på sightseeing, for plutselig er det en vakker kirke man kan besøke. Anonymkode: 64361...f94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå