AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #41 Del Skrevet 24. september 2021 RockyRose skrev (3 timer siden): Der hadde eg aldri budd! 😨 Dersom de syns det er ok med at edderkoppar kravlar over alt, til og med på dykk i sengene, så er nok myggnetting for dyrt ja 😂 Har ikke råd å leie noe annet. Finner dessverre ikke noe billigere enn her vi bor. Du er heldig! Anonymkode: 79bea...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #42 Del Skrevet 24. september 2021 GulSitron skrev (3 timer siden): Aiai 😩 De største må han ta kampen med, og de glefser jo litt tilbake så pus skvetter. Men han spiser de allikevel 🤢 Tror pusen vår er lei av edderkoppene, bryr seg ikke mer 🙂 Men engang han var liten slo han til en stor nattsvermer og knasket den i seg, mmm .. 🤭 Anonymkode: 79bea...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #43 Del Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva? Anonymkode: 1b9a8...d2a Anonymkode: 79bea...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #44 Del Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Anonymkode: 79bea...55e Så de som kommer føkker opp listene på denne måten? 😁 Anonymkode: 1b9a8...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #45 Del Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så de som kommer føkker opp listene på denne måten? 😁 Anonymkode: 1b9a8...d2a Helt sikkert Anonymkode: 79bea...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #46 Del Skrevet 24. september 2021 Dere som har fått behandling mot skjeggkre, edderkopper og sånn, legger de åte i HELE leiligheten eller kun utsatte steder som bad og kjøkken? Anonymkode: 1b9a8...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #47 Del Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere som har fått behandling mot skjeggkre, edderkopper og sånn, legger de åte i HELE leiligheten eller kun utsatte steder som bad og kjøkken? Anonymkode: 1b9a8...d2a Jeg skal legge ut på kjøkkenet, stue, soverom og baderom 🕷🕸🐜🪳🦗 Anonymkode: 79bea...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #48 Del Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg skal legge ut på kjøkkenet, stue, soverom og baderom 🕷🕸🐜🪳🦗 Anonymkode: 79bea...55e DU eller firmaet som kommer? Anonymkode: 1b9a8...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #49 Del Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): DU eller firmaet som kommer? Anonymkode: 1b9a8...d2a Det blir meg som skal det Anonymkode: 79bea...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #50 Del Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det blir meg som skal det Anonymkode: 79bea...55e Vet du når den begynner å virke? Ser man døde insekter nesten med en gang? Anonymkode: 1b9a8...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #51 Del Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet du når den begynner å virke? Ser man døde insekter nesten med en gang? Anonymkode: 1b9a8...d2a Det vet jeg ikke. Aldri gjort det før 😉 Anonymkode: 79bea...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #52 Del Skrevet 26. september 2021 Nimorna skrev (På 23.9.2021 den 22.50): Hvorfor er det ingen som liker meg? 😭 Jeg er jo bare litt selskapssyk, men jeg blir møtt med klor, permetrin og det som verre er. 😔 Jeg lager kunstferdig utformede spinn for å glede dere, og dere fjerner dem med et ansiktsuttrykk som tyder på forakt og avsky. Det ligger timevis med planlegging og kjærlighet bak hvert eneste spinn! Dessuten hjelper jeg dere med å ete de saftige, deilige og smakfulle *kremt* jeg mener ekle fluene som tramper rundt i maten deres. Forleden dag ble min aldrende tante oppdaget bak sofaen, hun ble slengt ut i kulda. Hjerterått, men hun overlevde i hvert fall møtet med et menneske, i hvert fall enn så lenge…det begynner å bli kaldt ute. Hun etterlot seg en eggsekk med 243 søte små edderkoppegg og nyklekkede edderkopper i, som nå er morløse. 😔 Se hvor kjekk nevøen min er! Han er en dyktig kar med egen youtubekanal. Jeg er svært stolt av ham. Ser dere familielikheten? jeg har edderkoppfobi men dette innlegget var så fantastisk! Anonymkode: a5e44...303 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #53 Del Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (På 24.9.2021 den 13.55): Litt unødvendig å poste bilde av en ekte edderkopp i en tråd for oss som har fobi. Anonymkode: 51d83...4a2 ALLTID en dust som poster bilder i slike tråder. Ødelegger nattesøvnen min omtrent (kan lett drømme om edderkopper etter å ha sett et slikt bilde). Tips til alle med edderkoppfobi, i slike tråder skroll alltid veeeldig langsomt nedover så slipper dere få sjokk. Glad jeg gjorde det denne gangen og. Sitron kan jeg bekrefte fungerer. Vi har gnidd sitron over hele dørkarmen. Disse typene er ikke glade i sitron. Anonymkode: a5e44...303 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå