Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

hmh.. henger det insekter og edderkopper på myggnettet etterpå? 🕸

Anonymkode: 79bea...55e

Det har jeg heldigvis ikke sett! Kun spindelvev rundt vinduet. Du kan jo også spraye med permitrin i tillegg 😊

Anonymkode: 51d83...4a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde masse edderkopper tidligere. Så fikk vi skjeggkre i hus for 2 år siden, og leide inn et skadedyrfirma som la ut forgiftet åte. Ikke spray, men noen gule klumper husker jeg. De var her to ganger. Det tok knekken på skjeggkreene, men også alle andre insekter. Har ikke sett et kre, en bille eller edderkopp siden.

Søkte litt rundt, og tror det var denne de la ut: https://skadedyrbutikken.no/magasin/bruk-av-advion-cockroach-gel-i-bekjempelse-av-skjeggkre.html

Anbefaler at du unngår spray som kan være miljøskadelig, og heller legge ut noe sånt. 

Anonymkode: 386eb...f70

• Liker 2
Skrevet (endret)

Drive å spraye hjemmet sitt med "super-giiiiiiiftige" kjemikalier for noen helt ufarlige småkryp gir jo mye mening :klo:  :fnise:

Endret av Beeblebrox
  • Liker 1
Skrevet
Beeblebrox skrev (5 minutter siden):

Drive å spraye hjemmet sitt med "super-giiiiiiiftige" kjemikalier for noen helt ufarlige småkryp gir jo mye mening :klo:  :fnise:

🔥🔥🔥

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vi hadde masse edderkopper tidligere. Så fikk vi skjeggkre i hus for 2 år siden, og leide inn et skadedyrfirma som la ut forgiftet åte. Ikke spray, men noen gule klumper husker jeg. De var her to ganger. Det tok knekken på skjeggkreene, men også alle andre insekter. Har ikke sett et kre, en bille eller edderkopp siden.

Søkte litt rundt, og tror det var denne de la ut: https://skadedyrbutikken.no/magasin/bruk-av-advion-cockroach-gel-i-bekjempelse-av-skjeggkre.html

Anbefaler at du unngår spray som kan være miljøskadelig, og heller legge ut noe sånt. 

Anonymkode: 386eb...f70

Var det en eller to personer som kom? Jeg er litt skeptisk til å la fremmede mennesker vandre rundt i leiligheten 

Anonymkode: 1b9a8...d2a

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Produktet finnes ikke på lager hos Clash Ohlson

De har den flere steder, f.eks Jernia som jeg skrev. 

Anonymkode: ae812...2dd

Skrevet
Nimorna skrev (10 timer siden):

Hvorfor er det ingen som liker meg? 😭 Jeg er jo bare litt selskapssyk, men jeg blir møtt med klor, permetrin og det som verre er. 😔 Jeg lager kunstferdig utformede spinn for å glede dere, og dere fjerner dem med et ansiktsuttrykk som tyder på forakt og avsky. Det ligger timevis med planlegging og kjærlighet bak hvert eneste spinn! Dessuten hjelper jeg dere med å ete  de saftige, deilige og smakfulle *kremt* jeg mener ekle fluene som tramper rundt i maten deres.

Forleden dag ble min aldrende tante oppdaget bak sofaen, hun ble slengt ut i kulda. Hjerterått, men hun overlevde i hvert fall møtet med et menneske, i hvert fall enn så lenge…det begynner å bli kaldt ute. Hun etterlot seg en eggsekk med 243 søte små edderkoppegg og nyklekkede edderkopper i, som nå er morløse. 😔 

Se hvor kjekk nevøen min er! Han er en dyktig kar med egen youtubekanal. Jeg er svært stolt av ham. Ser dere familielikheten? 

Hadde bare alle edderkopper vært søte som dette, hadde folk hatt dem som kjæledyr, og klappet dem med en finger, mens de satt pent på puta ved siden av en ☺️

Anonymkode: cfdef...f06

Skrevet
Beeblebrox skrev (8 timer siden):

Ja, det gjør det. 

Flammekaster er et annet alternativ.

*hater hater hater edderkopper*

Anonymkode: cbd6f...e20

• Liker 1
Skrevet

Jeg var plaget da jeg bodde i kjellerleilighet. Jeg sprayet alle vinduer, lufteventiler, dører (ytterdøra og lista rundt) med permetrin og da kom de sjeldnere. 
så fikk jeg katt og nå tar katta de som et supert mellommåltid 🤢

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Var det en eller to personer som kom? Jeg er litt skeptisk til å la fremmede mennesker vandre rundt i leiligheten 

Oi den gel var dyr da! 🤭

Skrevet
GulSitron skrev (1 time siden):

Jeg var plaget da jeg bodde i kjellerleilighet. Jeg sprayet alle vinduer, lufteventiler, dører (ytterdøra og lista rundt) med permetrin og da kom de sjeldnere. 
så fikk jeg katt og nå tar katta de som et supert mellommåltid 🤢

Katten vår sparker til tusselussene, tråkker på edderkoppene, han liker de ikke heller. Men engang han var kattunge så spiste gan en edderkopp som rakk å bite han tilbake, og katten vår ble bedøvd i halve munnen. Giften går over heldigvis etter en halvtime tid. 🤭

Skrevet

Vi har nytt hus då, men er veldig nøye på å ha igjen dører/vindu. Har myggnetting på soveromsvinduet(kun pga edderkoppar då eg har fobi). Har enda ikkje hatt edderkopp i hus! Men utanfor er det mykje, så eg får ikkje brukt utemøblane :( Har prøvd sånn spray, men dei kjem tilbake etter nokre dagar/veke uansett..

Skrevet

De fleste har noen sånne i huset sitt, men de gjemmer seg godt. Stor husedderkopp, flotte insekter som gjør en bra jobb.

Stor husedderkopp - FHI

Anonymkode: 1319d...9af

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

De fleste har noen sånne i huset sitt, men de gjemmer seg godt. Stor husedderkopp, flotte insekter som gjør en bra jobb.

Stor husedderkopp - FHI

Anonymkode: 1319d...9af

Har bak speilet vårt på badet, bak vaskemaskinen, oppå tørketrommelen bor det en, under vasken på badet vårt, i blant på håndklærne våre og bak doen. I blant sitter de over døra eller på toalettpapiret. Og så klart i de andre rommene, men de syns ikke så godt 🙌🏻

Skrevet
RockyRose skrev (31 minutter siden):

Vi har nytt hus då, men er veldig nøye på å ha igjen dører/vindu. Har myggnetting på soveromsvinduet(kun pga edderkoppar då eg har fobi). Har enda ikkje hatt edderkopp i hus! Men utanfor er det mykje, så eg får ikkje brukt utemøblane :( Har prøvd sånn spray, men dei kjem tilbake etter nokre dagar/veke uansett..

Det gikk en edderkopp over pannen på datteren min en kveld ho var lagt seg. Jeg måtte komme inn og fjerne den. I sofaen har det gått edderkopper på meg, de kravler overalt og nå har jeg bestilt spray og 👍 

Men jeg så på nettet myggnetting er dyrt 😕

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det gikk en edderkopp over pannen på datteren min en kveld ho var lagt seg. Jeg måtte komme inn og fjerne den. I sofaen har det gått edderkopper på meg, de kravler overalt og nå har jeg bestilt spray og 👍 

Men jeg så på nettet myggnetting er dyrt 😕

Der hadde eg aldri budd! 😨 Dersom de syns det er ok med at edderkoppar kravlar over alt, til og med på dykk i sengene, så er nok myggnetting for dyrt ja 😂 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Katten vår sparker til tusselussene, tråkker på edderkoppene, han liker de ikke heller. Men engang han var kattunge så spiste gan en edderkopp som rakk å bite han tilbake, og katten vår ble bedøvd i halve munnen. Giften går over heldigvis etter en halvtime tid. 🤭

Aiai 😩 

De største må han ta kampen med, og de glefser jo litt tilbake så pus skvetter. Men han spiser de allikevel 🤢

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Oi den gel var dyr da! 🤭

Hva? 

Skrevet
Palmetreet skrev (14 timer siden):

Ja, det er nok der de kommer inn dessverre :( For de kommer inn om høsten for å finne en partner. Merkelig at de må møtes inne, men men 😛 

Å huff, mareritt det :(

Hmm, kan lukke de en liten periode kanskje? De er mest aktive august-september.

Merkelig er det ikke.

De har også lært at første møte skjer bare i offentligheten vet du !

Anonymkode: c24a3...9bf

• Liker 1
Skrevet

Litt unødvendig å poste bilde av en ekte edderkopp i en tråd for oss som har fobi. 

Anonymkode: 51d83...4a2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...