Gjest Gjest Skrevet 28. september 2005 #1 Skrevet 28. september 2005 Er det mest miljøvennlig med takess eller panel i taket? Huset har takess fra før av, 20 år gamle. disse bør vel fjernes nå? Vet ikke om jeg skal ha nye takess eller bytte de helt ut..
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2005 #2 Skrevet 28. september 2005 De fleste ville vel ha byttet ut tak-ess platene som ikke er spesielt pene eller populære.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #3 Skrevet 29. september 2005 Ja, det var det jeg tenkte, men noen som vet ang. miljøvennlighet? Uansett så bør de jo byttes, og da regner jeg med at panel er bedre for miljøet?
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #4 Skrevet 29. september 2005 Panel er naturmateriale mens tak-ess er kjemikaliemateriale.
Gjest R.B Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Panel er naturmateriale mens tak-ess er kjemikaliemateriale. Nå tuller du godt!!!!!!!!!!!!!!!!! Tak-ess Inspirasjon er tildelt det felles nordiske Svanemerket for meget gode miljøegenskaper.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Det mest miljøvennlige er vel å male de gamle platene med miljøvennlig maling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå