Gå til innhold

Trenger anbefaling - hva er de beste klassiske sorte sokkene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tide å bytte ut husets sokkepark for sesongen! Av praktiske årsaker liker jeg å ha kun sorte sokker av samme merke, så slipper man jobben med å finne like par ved vask.

Hvor kjøper du de beste enkle sorte sokkene? Fordel med multipack og ok kvalitet som tåler tromling gjennom en sesong. 😊 Kan gjerne være herresokker, de krymper uansett litt i trommel.

Anonymkode: d77a6...345

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sverger til Nike og Adidas sine svarte ankelsokker😃 

Anonymkode: 335f8...43b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sverger til Nike og Adidas sine svarte ankelsokker😃 

Takk for tips! Jeg foretrekker sokker i vanlig høyde vinterstid, men skal huske dette til våren når ankelsokksesongen er i gang igjen.😄

Skrevet

Nike og adidas har vanlig sokker også.

Anonymkode: 29746...b64

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Takk for tips! Jeg foretrekker sokker i vanlig høyde vinterstid, men skal huske dette til våren når ankelsokksesongen er i gang igjen.😄

Klarer ikke annet enn ankelsokker uansett vær og årstid, men typen er veldig glad i de vanlig lengde sokkene deres, så vil tro de er like gode i mindre en langbeinstørrelse også☺️

Skrevet

Foretrekker absolutt ull! Pierre Robert feks, har både ankel og vanlig 

Anonymkode: 04435...e89

Skrevet

I vanlig høyde Nike om de er sorte. Liker andre merker også men de har ofte mer striper eller større logoer. 

Anonymkode: 10559...f67

Skrevet

Folk kan gnåle om alt mulig men Adidas, Nike og Champion lager de beste sokkene av absolutt alle. 

Anonymkode: 10559...f67

• Liker 1
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet

Jeg liker sokkene fra Pierre Robert, slike som ikke klemmer i strikken.  Har også funnet noe lignende på Claes Ohlson, men ikke helt ensfargede.  Ellers kjøper jeg bare billige 5-pakninger med ankelsokker på Europris. De passer best om sommeren. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...