Gjest Lilleulv Skrevet 28. september 2005 #1 Skrevet 28. september 2005 jeg har stripa håret mitt, tett i tett med platinablonde striper. Nå synes jeg allerede fargen er gusten, gul og misfarga. Vil gjerne ha anbefalt gode produkter, gjerne kur, sjampo og balsam som fresher opp fargen skikkelig!
Gjest gjest1 Skrevet 28. september 2005 #2 Skrevet 28. september 2005 Du kan bruke shampoo med lilla/blå farge i. Mener Loreal professional har en slik serie. Har en platinablond venninne som bruker den, og håret hennes blir ikke gult.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2005 #3 Skrevet 28. september 2005 Lilla sjampo får du kjøpt hos frisøren, fjerner gulhet. Den funker hvertfall mye bedre enn sheer blonde!
Gjest Lilleulv Skrevet 29. september 2005 #4 Skrevet 29. september 2005 jaja, jeg vet at jeg kan gå til frisøren å kjøpe lilla sjampo da. jeg ville liksom ha noen anbefalinger basert på egne erfaringer sånn at jeg fikk noe bra.
Miss-X Skrevet 29. september 2005 #5 Skrevet 29. september 2005 Du kan bruke shampoo med lilla/blå farge i. Mener Loreal professional har en slik serie. Har en platinablond venninne som bruker den, og håret hennes blir ikke gult. ← Denne har jeg brukt på stripene mine og jeg synes den funka bra.
Gjest Lilleulv Skrevet 29. september 2005 #7 Skrevet 29. september 2005 Den lilla kuren fra Redken? ← blir nok den igjen kanskje ja. ikke fått noen bedre tips... hva het den? finner den ikke på LF
Gjest Gjesta Skrevet 29. september 2005 #8 Skrevet 29. september 2005 Den stod under Color Extend den gang da.
Gjest Lilleulv Skrevet 29. september 2005 #9 Skrevet 29. september 2005 Den stod under Color Extend den gang da. ← Damn, da har de den ikke lenger...
Gjest Tristessa Skrevet 29. september 2005 #10 Skrevet 29. september 2005 Joda, de har den på LF, men under "Color Extend Injection" lenger nede på siden. Liker den lilla selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå