AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #1 Skrevet 22. september 2021 hadde medisinsk abort for 4 uker siden. fikk positiv test nå. er det normalt at den slår ut så lenge etterpå eller er det størst sjangs for at jeg er gravid igjenn? har vert ekstremt forsiktig og kan ikke forstå at jeg kan ha blitt det på nytt.. venter på samtale med lege senere i dag, men er utålmodig og vil høre andres erfaringer Anonymkode: 85589...d32
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #2 Skrevet 22. september 2021 Det er trolig rester etter forrige graviditet. Kan ta mange uker før hormonnivået synker under målbar grense. Anonymkode: b2501...7b0 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #3 Skrevet 22. september 2021 Hadde en MA med utskrapning i uke 11. 3 uker etterpå hadde jeg svak positiv test. 3 1/2 uke etterpå var den negativ. Etter medisinsk abort da jeg mistet i uke 8 var den negativ igjen etter 2 1/2 uke. Anonymkode: 24a3c...efa
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #4 Skrevet 22. september 2021 Tenker det kan være rester som ikke har kommet ut. Hørt flere som må ta en runde til. Anonymkode: 24a3c...efa 1
Amatariel Skrevet 22. september 2021 #5 Skrevet 22. september 2021 Hvor langt var du på vei da aborten skjedde? Har litt å si for hvor lenge det sitter i. Jeg hadde positiv test i ca. 4 uker etter MA i uke 14 og 2 uker etter MA i uke 9. Jeg fikk beskjed om å ta kontakt med sykehuset dersom testen fortsatt var positiv etter 4 uker. Så du bør sjekke ut om det er noen rester der som trenger hjelp for å komme ut. Om du er gravid på nytt så skal testen bli sterkere ca. annenhver dag, så det finner du ut av om du fortsetter testingen. 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #6 Skrevet 22. september 2021 Amatariel skrev (4 timer siden): Hvor langt var du på vei da aborten skjedde? Har litt å si for hvor lenge det sitter i. Jeg hadde positiv test i ca. 4 uker etter MA i uke 14 og 2 uker etter MA i uke 9. Jeg fikk beskjed om å ta kontakt med sykehuset dersom testen fortsatt var positiv etter 4 uker. Så du bør sjekke ut om det er noen rester der som trenger hjelp for å komme ut. Om du er gravid på nytt så skal testen bli sterkere ca. annenhver dag, så det finner du ut av om du fortsetter testingen. 6 pluss noen dager ca.. derfor jeg er litt skeptisk, siden jeg var så kort på vei.. skal ta blodprøve imorgen. om det er ett nytt svangerskap så kunne ikke timingen vert verre.. men jeg får vente å se hva prøven viser:) Anonymkode: 85589...d32
Amatariel Skrevet 23. september 2021 #7 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): 6 pluss noen dager ca.. derfor jeg er litt skeptisk, siden jeg var så kort på vei.. skal ta blodprøve imorgen. om det er ett nytt svangerskap så kunne ikke timingen vert verre.. men jeg får vente å se hva prøven viser:) Anonymkode: 85589...d32 Ja da bør absolutt ikke testen vise noe strek nå. Jeg har hatt to SA'er i uke 6 og da var g-testen blenda etter en drøy uke bare. Men skal sies at jeg ble gravid på første EL begge disse gangene... så ca. 1 måned etterpå var jeg gravid på nytt ja. Kroppen er visst innstilt på graviditet når tidlig abort skjer. Lykke til med prøvene! Håper de blir å vise det du ønsker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå