AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #1 Skrevet 22. september 2021 Vi har invitert familien til innflyttingsselskap. Egentlig hadde jeg lyst å lage hjemmelaget lasagne , men siden noen av de inviterte ønsket å bidra med mat, tror jeg heller det er bedre å servere flere, små retter. Ser for meg noe tapaslignende kanskje, uten at det trenger å være perfekt og supergjennomført med tanke på tema. Vil derfor gjerne ha forslag til gode småretter, gjerne med elementer som godt kan lages dagen før Det eneste jeg har kommet på er foccaccia, og kanskje hjemmelaget aioli. Anonymkode: 3dc8e...cfd
Camillapb Skrevet 22. september 2021 #2 Skrevet 22. september 2021 Lefseruller, kyllingvinger, kjøttboller, tomat og mozzerella-salat, bire og kjeks, eggerøre, brød, foccacia, røkt laks, spekeskinke, fiskekaker, djevelegg
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #3 Skrevet 23. september 2021 Camillapb skrev (16 timer siden): Lefseruller, kyllingvinger, kjøttboller, tomat og mozzerella-salat, bire og kjeks, eggerøre, brød, foccacia, røkt laks, spekeskinke, fiskekaker, djevelegg Takk for tips! Flere? Anonymkode: 3dc8e...cfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå