AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #1 Del Skrevet 22. september 2021 Bare lurer.. Anonymkode: 37c76...e5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #2 Del Skrevet 22. september 2021 Ja? Hva er det du lurer på omkring det? Anonymkode: 870b0...bac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #3 Del Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja? Hva er det du lurer på omkring det? Anonymkode: 870b0...bac Er du fullvaksinert? Nei bare tenker på fertilitet og sånt. Vil bare vite om de fleste fint kan bli gravide osv.. Anonymkode: 37c76...e5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #4 Del Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Bare lurer.. Anonymkode: 37c76...e5c Antyder du at vaksinen gjør deg steril? Anonymkode: b5e1c...a4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #5 Del Skrevet 22. september 2021 Javisst, ble gravid første syklus etter at jeg var fullvaksinert. Alt bra så langt. Anonymkode: 9ad2a...e06 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #6 Del Skrevet 22. september 2021 Jeg ble selv gravid etter første dose og kjenner flere som har slitt med å bli gravide som nå har blitt gravide etter å ha tatt vaksninen😅 kan godt være det er helt tilfeldig men det virker ikke som om vaksinen påvirker fertiliteten noe negativt hvertfall! Nå er det såklart noen bekymringer da jeg tok andre dosen uten at jeg visste at jeg var gravid da jeg var 4 uker, men alt ser fint ut til nå (11 uker) så krysser fingrene for en frisk baby😊 Anonymkode: 44f1f...198 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #7 Del Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Antyder du at vaksinen gjør deg steril? Anonymkode: b5e1c...a4d Jeg er ikke Ts, men det er flere som er bekymra for at den påvirker fertiliteten. Flere opplever at vaksinen klusser til syklus og menstruasjon. Ikke rart man begynner å tenke da. Enn så lenge ser det ikke ut til å ha sammenheng med fertilitet heldigvis, men det forskes fremdeles Anonymkode: 46336...2f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #8 Del Skrevet 22. september 2021 Det hadde vært litt av en bivirkning 😳 Håper virkelig ingen påstår at de har opplevd dette... Anonymkode: 98997...ee0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #9 Del Skrevet 22. september 2021 Jeg er fullvaksinert. Først med pfizer og andre med moderna. Ble gravid som planlagt 3 uker etter. Testet positivt 9 dpo. Så min fertilitet har ikke tatt skade av vaksinen. Anonymkode: 92fd0...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #10 Del Skrevet 22. september 2021 For å komme med et seriøs svar. Unge kvinner har blitt vaksinert siden studiene startet for over et år siden på frivillige. Hadde det vært den minste nedgangen i fertilitet i denne gruppen ville det vært kjent nå. Anonymkode: 98997...ee0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå