Gå til innhold

Hva er greit og ugreit hvis jeg skal ut med venninne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt samboer. Og så lurer jeg på hva som er innafor når jeg skal ut sammen med venninne, tenker på når jeg steller meg før jeg drar. Må jeg tenke annerledes enn før om hva som er greit?

Anonymkode: b97ca...057

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du det? Bare husk å si fra til han at du skal ut.

Anonymkode: da42a...a81

• Liker 7
Skrevet

Du kan da gå i akkurat hva du vil. 🙂 Dere må bare stole på hverandre så går alt greit. 😊

• Liker 6
Skrevet

Alt er greit. Så lenge du ikke kliner/ligger med en annen mann/dame. Og så sier man selvfølgelig fra om at det kan bli sent, så han kan bare legge seg. 

Anonymkode: 41970...6d8

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alt er greit. Så lenge du ikke kliner/ligger med en annen mann/dame. Og så sier man selvfølgelig fra om at det kan bli sent, så han kan bare legge seg. 

Oi. Der var jeg litt rask og diskriminerende. Og forutsatte automatisk at dere ikke har et åpent forhold. Har man det er selvfølgelig dette også ok. 

• Liker 3
Skrevet

Du steller deg akkurat som før du fikk samboer og har lyst til å være fin. Jeg tenker at man ikke skal overtilpasse seg innenfor rimelighetens grenser. Bruker du lang tid på å ordne deg så gjør du det. Jeg tror det er viktig å gi hverandre space helt fra starten. 

Anonymkode: 3089d...f1f

Skrevet

Du barberer leggene om du har skjørt. Du barberer intimsonen for mannen din sin skyld når du kommer hjem. Du sminker deg for party som du ville gjort ellers. Parfyme er fortsatt ok på fest selv om du har type.

Klær:

Hvis man ser om man har barbert intimsonen eller ikke, så bytt skjørt. Rett over kneet er ok. Puppene. Om man kan stikke fingeren under puppen uten å komme borti toppen, så er toppen for utringet. ALTFOR utringet.

Anonymkode: 42ff5...ebd

• Liker 1
Skrevet

Tenker du på tiden du bruker på å bli klar til å gå ut? Kanskje litt lurt at du ikke okkuperer badet i timevis og driver med klesskift og sminking i time etter time med masse stress og mas. Sånt er kjedelig å være vitne til. Ellers kan jeg ikke skjønne hva som skulle være annerledes...? Det måtte eventuelt være å spørre samboeren før du inviterer til vorspiel eller nachspiel...

Anonymkode: 47d08...436

• Liker 1
Skrevet

Skjønte ikke spørsmålet. Klinte du med andre på byen før du og kjæresten flytta sammen? 

Anonymkode: b5bce...334

• Liker 3
Skrevet

Pynt deg som du ønsker. Jeg setter pris på at samboer sier hvor han evt skal og når han kommer hjem. Så har vi kontakt under veis (på hans initiativ) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er blitt samboer. Og så lurer jeg på hva som er innafor når jeg skal ut sammen med venninne, tenker på når jeg steller meg før jeg drar. Må jeg tenke annerledes enn før om hva som er greit?

Hva forventer du at samboeren din gjør?

• Liker 1
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan tenkte du før da, om hva som er greit?

Anonymkode: 16176...1d3

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du barberer leggene om du har skjørt. Du barberer intimsonen for mannen din sin skyld når du kommer hjem. Du sminker deg for party som du ville gjort ellers. Parfyme er fortsatt ok på fest selv om du har type.

Klær:

Hvis man ser om man har barbert intimsonen eller ikke, så bytt skjørt. Rett over kneet er ok. Puppene. Om man kan stikke fingeren under puppen uten å komme borti toppen, så er toppen for utringet. ALTFOR utringet.

OK, med den begrunnelsen er shaving OK. Det var bra. Det med skjørt forstår jeg. Jeg har små pupper og har ofte gått uten bh før. Vil det bli feil nå? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

OK, med den begrunnelsen er shaving OK. Det var bra. Det med skjørt forstår jeg. Jeg har små pupper og har ofte gått uten bh før. Vil det bli feil nå? 

Du kler deg akkurat som vanlig! Med eller uten bh, busk eller ikke busk, hårete legger eller ikke, det er det samme, du bør gjøre det som er best for DEG og DIN kropp og ingen andre! 

Anonymkode: 1b7a7...88d

• Liker 3
Skrevet

Er det vanlig å ha sex like før man går ut, slik at man liksom er gjort hans? Vet at samboeren til en venninne vil at de skal ha en kjapp en når hun skal til å gå. 

Skrevet

Men har dere ikke vært kjærester en stund før dere ble samboere? Sånn sett så ville jo dette temaet vært gjeldene fra den første tida du i det hele tatt var i et forhold!?

Anonymkode: 52fba...b02

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er det vanlig å ha sex like før man går ut, slik at man liksom er gjort hans? Vet at samboeren til en venninne vil at de skal ha en kjapp en når hun skal til å gå. 

Hva i all verden? Det er vanlig å ha sex når man har lyst og anledning?  Er du sammen med en sykelig sjalu type eller noe? Vær deg selv, ikke så mye mer å tenke over egentlig. Føle seg velstelt og fin, uten å legge opp til å kle seg «slutty» for å signalisere at man er ute etter sex på byen, liksom. Men det er vel ikke så vanlig å gjøre uansett, når man skal ut??

Anonymkode: b77d9...4a6

• Liker 4
Skrevet

Dette var en merkelig tråd..

du klær deg i det du vil, og du har sex om du har lyst vel. 
hvorfor tror du alt ska skje på mannens premisser, nå om dere bor sammen ? :klo:

Anonymkode: 4cf7d...761

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Herregud så barnslig. 

Anonymkode: b5bce...334

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...