AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #1 Del Skrevet 22. september 2021 Eg har dei siste mnd hatt ein del mellomblødningar og smertefulle EL. Denne syklusen har eg hatt konstant vondt i eggstokkområdet, spesielt på den eine sida, også utenom mens og EL. Eg slit også med smerte og verking nedover i beinet på samme side, spesielt i kneet og leggen. Er det nokken som har hatt cyster på eggstokker som har opplevd smerter nedover i beinet? Eg har og vondt i korsryggen, og har tenkt at dette komme frå ryggen(isjas), men det kjennes ut som om det stråler/verker frå eggstokker og nedover beinet Eg skal til lege, men høyrer gjerne andres erfaringer. Det er lang ventetid og lurer på om eg skal til gynekolog eller annen lege. Anonymkode: 110ad...812 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #2 Del Skrevet 22. september 2021 Det er nok ikke fra eggstokkene nei men heller stråling fra isjas. Anonymkode: e74ec...74b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #3 Del Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er nok ikke fra eggstokkene nei men heller stråling fra isjas. Anonymkode: e74ec...74b Men brukar det å gje smerter i eggstokkar? Anonymkode: 110ad...812 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #4 Del Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eg har dei siste mnd hatt ein del mellomblødningar og smertefulle EL. Denne syklusen har eg hatt konstant vondt i eggstokkområdet, spesielt på den eine sida, også utenom mens og EL. Eg slit også med smerte og verking nedover i beinet på samme side, spesielt i kneet og leggen. Er det nokken som har hatt cyster på eggstokker som har opplevd smerter nedover i beinet? Eg har og vondt i korsryggen, og har tenkt at dette komme frå ryggen(isjas), men det kjennes ut som om det stråler/verker frå eggstokker og nedover beinet Eg skal til lege, men høyrer gjerne andres erfaringer. Det er lang ventetid og lurer på om eg skal til gynekolog eller annen lege. Anonymkode: 110ad...812 Har isjias og stråling ned til høyre kne. Beinet verker. Det er bare noe man må leve med og kan aldri tenke meg at det har noe som helst med eggstokkene å gjøre. Det er derimot en cyste I kneet som resultat av feilbelastningen. Antar det kommer av tette svangerskap og å ha bært barn mye på hofta. Anonymkode: 74f3d...4b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #5 Del Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Har isjias og stråling ned til høyre kne. Beinet verker. Det er bare noe man må leve med og kan aldri tenke meg at det har noe som helst med eggstokkene å gjøre. Det er derimot en cyste I kneet som resultat av feilbelastningen. Antar det kommer av tette svangerskap og å ha bært barn mye på hofta. Anonymkode: 74f3d...4b0 Ok, takk for svar! Håper og å høyre frå nåkken som har hatt cyste på eggstokk som kan fortelle kossen dei merka det, og kossen smertene utarta seg. Anonymkode: 110ad...812 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 22. september 2021 #6 Del Skrevet 22. september 2021 Et par av prolapsene mine(L5/S1) har gitt smerter i underliv og eggstokkområdet. Faktisk så mye at det ble gjort to laparaskopier for å finne årsaken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #7 Del Skrevet 22. september 2021 Ulven skrev (3 minutter siden): Et par av prolapsene mine(L5/S1) har gitt smerter i underliv og eggstokkområdet. Faktisk så mye at det ble gjort to laparaskopier for å finne årsaken. 🙏Takk for svar! Da veit eg kor eg skal starta! Anonymkode: 110ad...812 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #8 Del Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (På 22.9.2021 den 14.12): Ok, takk for svar! Håper og å høyre frå nåkken som har hatt cyste på eggstokk som kan fortelle kossen dei merka det, og kossen smertene utarta seg. Anonymkode: 110ad...812 Jeg har en godartet svulst på eggstokken, den gir smerte i korsryggen… Anonymkode: 163b7...619 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #9 Del Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg har en godartet svulst på eggstokken, den gir smerte i korsryggen… Anonymkode: 163b7...619 Takk for svar! Kjenner du stråling eller verking? Anonymkode: 110ad...812 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #10 Del Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (På 22.9.2021 den 14.12): Ok, takk for svar! Håper og å høyre frå nåkken som har hatt cyste på eggstokk som kan fortelle kossen dei merka det, og kossen smertene utarta seg. Anonymkode: 110ad...812 Har hatt cyste som måtte opereres og blødde endel osv. Veldig smertefullt særlig rundt EL og mens - strålet nedover lårene også. Betent piriformis var ikke hofter, men stråling nedover ben og legg - ikke kne. Anonymkode: b0820...5f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå