AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #1 Del Skrevet 22. september 2021 😂 Jeg drev litt med turning som 7-åring og kunne da bla. komme meg ned i "guttespagaten". Nå, 20 år senere, er jeg godt trent innenfor styrketrening, men særlig myk og fleksibel ... DET er jeg ikke. Jeg har satt meg et ambisiøst mål om å komme meg ned i jentespagaten, og lurer på om noen her (som kan dette) har noen gode tips? Jeg er veldig stiv per nå, så regner med dette blir en lang tøyeprosess. Hvordan bør man gå fram? Anonymkode: 2bdd7...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #2 Del Skrevet 22. september 2021 Aldri klart guttespagaten, men kunne i mine glansdager jentespagaten begge veier. I dag gjør det litt for vondt til at jeg har prøvd å komme noe særlig lenger ned. Tror egentlig bare tøying er svaret, og tålmodighet. Men personlig så tror jeg kanskje heller at jeg hadde lagt innsatsen i yoga, så du kan få mykere hofter, rygg, etc. Anonymkode: 96898...975 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #3 Del Skrevet 22. september 2021 Jeg greier fint både jente- og guttespagaten uten oppvarming fremdeles i en alder av 44, med en vekt på nærmere 150 kg. Jeg har aldri gått på noen form for idrett og aldri øvd på å gå ned i spagaten. Mitt svar blir derfor at dette tror jeg er genetisk. Man kan nok bli noe mykere ved trening, men jeg tror rett og slett ikke det er meningen at alle skal være så myke som voksne. Og hvorfor er det egentlig et mål å være det? Anonymkode: 3df1e...7b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå